Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, Tim just puhui että Strikeforcessa sai enemmän sponssirahaa yhdestä matsista, kuin mitä edellisen kortin *kaikki* matsaajat sai yhteensä Reebokilta. :DMMA Hourissa tänään vieraana:
20:25 -- Tim Kennedy will update us on what he's been up to the last few months.
Joo, mulla ollu subissa toi MMA Fighting ja varmaan katsonut tarpeeksi videoita että se sano heti ku alko live. Siitä huomasin, hyvä homma.Toinen kerta ku on tubessa ja samaa mieltä et todella hyvä juttu, nyt nää muistaakin katsoa livenä
Heh, Tim just puhui että Strikeforcessa sai enemmän sponssirahaa yhdestä matsista, kuin mitä edellisen kortin *kaikki* matsaajat sai yhteensä Reebokilta. :D
100k oli vissiin yhteensä sponssirahat viime eventissä.
Joo, mulla ollu subissa toi MMA Fighting ja varmaan katsonut tarpeeksi videoita että se sano heti ku alko live. Siitä huomasin, hyvä homma.
Saas nähä onko Timpalle kenkää tiedossa. Vois kuvitella että jatkossa kun fightereiden kanssa soppareita tehään niin niissä lukee että näistä diileistä ei puhuta.
Vissiin näin:Reebokki siis maksoi kaikille kortin ottelijoille yhteensä reilut 100 000 dollaria sponssirahaa? Esimerkiksi Glover oli vasta tittelimatsissa, kyllähän tuo vähältä kuulostaa ja ei ihme että esim. Schaubia kiinnostaa nykyisin enemmän podcast-hommat.
e. En kyllä ihmettelisi yhtään jos UFC:stä rupeis valumaan, varsinkin keskitason, ottelijoita muihin organisaatioihin kun sopparit päättyy.
ee. Tavallaan ymmärrän sen pointin että lajia siistitään, condom depot logot pois shorteista jne, mutta häkki on kuitenkin täynnä mainoksia.
UFC declines to re-sign Josh Thomson, who is expected to sign with Bellator MMA
http://www.mmafighting.com/2015/8/1...ign-josh-thomson-who-is-expected-to-sign-with
Tämä! Nuo Reebokin kuteet on niin persoonattoman näköisiä.Pikku juttu tietysti ottelijoiden menettäessä helvetisti rahaa, mutta sen lisäksi ainakin noi ekat Reebokin univormut on niin vaniljaa että ei ole tosikaan. Kaikki matsaajat näyttää ihan samalta, mä olen varmaan ainoa joka tykkäsi että esim. Shogunin shortseissa luki vaan isolla Bad Boy, se oli osa sitä äijää. Samalla lailla kuin Mighty Mousella luki XBOX jne.
Also to be really clear, we don't determine fighter pay scales, how they're paid, where does sponsor money go, any of that. None of that has anything to do with us.
"We've never once had a conversation about any of that. That extends out to other things: Some of the people around the game, how they're paid, how they structure it. We don't have anything to do who the UFC hires, fires, any of that. That's on them.
Ei tulisi yhtään ikävä tuota valittajaa, jos fudut tulisivat..
Pikku juttu tietysti ottelijoiden menettäessä helvetisti rahaa, mutta sen lisäksi ainakin noi ekat Reebokin univormut on niin vaniljaa että ei ole tosikaan. Kaikki matsaajat näyttää ihan samalta, mä olen varmaan ainoa joka tykkäsi että esim. Shogunin shortseissa luki vaan isolla Bad Boy, se oli osa sitä äijää. Samalla lailla kuin Mighty Mousella luki XBOX jne.
Anderson Silva defense: 'Sexual performance' medication tainted drug test
http://www.mmafighting.com/2015/8/1...xual-performance-medication-tainted-drug-test
![]()
Miks nää kusettajat ei vain myönnä?