Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen päinvastoin yllättynyt, että UFC:llä meni näinkin kauan tekemiensä virheiden tajuamiseen ja korjaamiseen. PPV-myynnit, TV-katsojamäärät ja yleinen mielenkiinto UFC:tä kohtaan ovat olleet laskussa viime vuosien ajan. Jopa hardcore-fanit ovat olleet tyytymättömiä tapahtumien laatuun, eli korttien vesittämiseen tuntemattomilla ottelijoilla.Hieman kummallista, että alkaa olla enemmän näitä double championship bout eventtejä.
Olen pitkään pohtinut miksi UFC ei koita nostaa PPV-myyntiä "stäkkäämällä" kortteja UFC 100 tyyliin. Syynä on ollut ahneus. Nyt ahneuden yläpuolelle on kuitenkin noussut pelko liiketoiminnan romahtamisesta.
Rosterin paisuttaminen tuntemattomilla on myös eräs UFC:n tekemä virhe. UFC on palkannut ottelijoita vain sen takia, etteivät muut organisaatiot saisi potentiaalisia tulevaisuuden tähtiä käsiinsä. UFC:n olisi pitänyt pitää asemansa pelkkänä vapaaottelun huippuliigana ja jättää lahjakkuuksien kasvattelu pienemmille organisaatioille. TUF Brasilia/Meksiko/Kiina-sarjojen ottelijat ovat hyvä esimerkki "turhista" ottelijoista, jotka eivät ole UFC-tasolla eivätkä anna tapahtumille mitään lisäarvoa.Pitää kuitenkin saada noita pienempiäkin nimiä ottelemaan johonkin.
TUF Brasilia/Meksiko/Kiina-sarjojen ottelijat ovat hyvä esimerkki "turhista" ottelijoista, jotka eivät ole UFC-tasolla eivätkä anna tapahtumille mitään lisäarvoa.
Itse olen päinvastoin yllättynyt, että UFC:llä meni näinkin kauan tekemiensä virheiden tajuamiseen ja korjaamiseen. PPV-myynnit, TV-katsojamäärät ja yleinen mielenkiinto UFC:tä kohtaan ovat olleet laskussa viime vuosien ajan. Jopa hardcore-fanit ovat olleet tyytymättömiä tapahtumien laatuun, eli korttien vesittämiseen tuntemattomilla ottelijoilla.
Josh Neer pisteli (pahasti) pataan salilla jotain haastajaa/suun soittajaa. Videoo ja keskustelua.
A crap-ton of new info about the guy Josh Neer beat up. - Sherdog Mixed Martial Arts Forums
UFC Vet Explains Why He Beat Up A Troll At His Gym | BJPENN.COM