Kyllä mä näkisin että mestarilla pitäisi olla painoluokasta riippumatta joku base pay vähänkuin uusilla fightereilla on se 8/8. Mestareilla voisi olla vaikka 100/100, ja siitä sitten vain taivas on rajana miten sitä hommaa pelaa twitterissä ja muualla mediassa kautta miten kauan on ollut mestarina. Se ei taida UFCssä mennä niin, mikä on vähän sääli, siellä se menee pelkän tunnettavuuden mukaan, casuaalit kun eivät pidä (eivätkä ilmeisesti edes kaikki fanitkaan) noita pienempiä painoluokkia minään niin eihän se UFC maksa.
Itse diggaan eniten noista pienemmistä painoluokista, siellä äksöni on loputonta ja harvoin näkee kaasuuntumisia, toisin kuin noissa "kuninkuusluokissa" missä pärjää jo pelkällä kovalla takakädellä. Jenkkifutistermein se on vähän sama kuin arvostaisi vain linjamiehiä.
Itse diggaan eniten noista pienemmistä painoluokista, siellä äksöni on loputonta ja harvoin näkee kaasuuntumisia, toisin kuin noissa "kuninkuusluokissa" missä pärjää jo pelkällä kovalla takakädellä. Jenkkifutistermein se on vähän sama kuin arvostaisi vain linjamiehiä.