Mä luin väärin eka, ja luulin että jätkä veti läppää :D "Okami ja Cote vs. A-Silva luultavasti UFC 88"... jaahas, kai se voittais senki matsin :D
No en mä tiedä se vois sit jo olla vähän tasaväkisempi matsi :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä luin väärin eka, ja luulin että jätkä veti läppää :D "Okami ja Cote vs. A-Silva luultavasti UFC 88"... jaahas, kai se voittais senki matsin :D
mut menkööt, en löytäny sopivaa threadiä...Jardine Vs Vera UFC 89 Englanissa
Jardinen omien sanojen mukaan

mut menkööt, en löytäny sopivaa threadiä...
Nyt ku oon katellu Viasatilta ECW:tä nii heräs ajatus että miten eroaa UFC, Pride ja ECW säännöiltään?
Kaikkia on tullu katottua jonkin verran, eniten UFC:tä mutta silti hämärän peitossa nuo yksityiskohdat sääntöjen eroissa.
Suurimmat erot taitaa olla matossa olevan vastustajan mättäminen. ECW:ssä ei ainakaa saa tarjota polvea maassa olevan päähän.
Nyt ku oon katellu Viasatilta ECW:tä nii heräs ajatus että miten eroaa UFC, Pride ja ECW säännöiltään?
Kaikkia on tullu katottua jonkin verran, eniten UFC:tä mutta silti hämärän peitossa nuo yksityiskohdat sääntöjen eroissa.
Suurimmat erot taitaa olla matossa olevan vastustajan mättäminen. ECW:ssä ei ainakaa saa tarjota polvea maassa olevan päähän.
Wikipediassa taas uutta "tietoa" Jardinesta:
Personal Life
Very little Is known concerning the personal life of Keith Jardine besides his history with beastality. Jardine, a lover of animals, has frequently been banned from local SPCA's and Shelters due to inappropiate behavior with the animals. Apparently he requests to see a dog or cat, and then rubs the animals genitals in his face in hopes of leaving their scent on his beard. Jardine has also been connected with goat smuggling. In 2003, Jardine was arrested by the California police after being caught trying to smuggle goat genitles into the country. Apparently he used the male organ as a form of straw to drink his Miller Lite. In 2004, Jardine was quoted stating "Miller Lite tastes better through a goat dick." Jardine has no children- and it is reported that due to high levels of Hampster seamen found in his system, he cannot produce children.
Siis tämä showpainiorganisaatio ECW? hehheh joopa joo eihän ECW:ssä ole sääntöjä, se on tarkoitettu todellisille taistelijoille eikä vapaaottelija vätysköille.