Laitetaan nyt vaikka tähän ketjuun. Mailia napsahti aamulla, että CMore Extreme lopettaa ja tilalle tulee CMore Golf. Jos ei UFC nyt siirry Maxille takaisin niin taisi olla suorana lähetetyn UFC:n taru sitten siinä.
Voi s.. Minulle ei ole tullut mitään ilmoitusta mutta dna: n sivuilla tuo lukee, katsooko ihmiset oikeasti jotain tilalle tullutta golf kanavaa? Lopetin c more tilauksen välittömästi.
Juuri katsoin meilistä samaa. Ja tosiaan poistuu jakelusta jo 31.12.2015, eli UFC 195 on eka eventti, mitä saa lähteä etsimään muita kanavia käyttäen.
Juu, näin se on ja itse myös lopetan MTV Total tilauksen tähän kuukauteen. UFC oli syy tilata, Formulat ja joskus C More First oli semmonen mukava bonus.Joo, aika skeidaa, että cmore extreme lopetetaan... eikä ole mitään vaihtoehtoja tarjota... mites tästä eteenpäin UFC katotaan? menee kyllä mullakin mtv total lopetukseen samantien.
C More Extreme poistuu ihan kaikista kanavapaketeista, myös pelkistä C More paketeista.
Mulle MTV Totalin aspasta joku väitti että Viasatilla jatkuisi UFC:n oikeudet, mutta selvitin jo Viaplay:ltä ja ei se näin ole.
Tällä hetkellä vaikuttaa siis siltä, että yksikään kanava mitä Suomessa voi tilata ei näytä UFC:tä.
On se kyllä ihme jos KUKAAN ei ala näyttämään sitä.
Siihen asti pitää varmaan vaan ostaa ne eventit (~18€ + prelimit erikseen Fight Passilla) mitkä kiinnostaa paljon...
No toi on totta kyllä, näin pitäisi tapahtua.Jos mikään kanava ei osta UFC:n oikeuksia Suomessa, niin sitten kaikki matsit pitäisi näkyä Fight Passista. FP maksaa 6e/kk vuoden sopparilla ja sillä pitäisi sitten näkyä kaikki paitsi numeroiltojen pääkortit. Ne voi ostaa sitten erikseen samasta tuutista 15-20e hintaan. Toivottavasti homma toimii tuolla tavalla ensi vuonna.
Jotenkin tosin kutina että menee kuukausia UFC:n reagoida tommoseen....