Kamppailulajien uutislinkit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kukapa ei olisi aina halunnut nähdä tätä matsia? :david::woot:
Jos Pettis olisi samassa kunnossa kuin 10 vuotta sitten ja jos vastustaja olisi eri niin asia olisi ihan eri ja silloin matsi olisi olisi todella kiinnostava mutta nyt ei ole niin ja matsi tulee olemaan ei niin kiinnosta.
Pettis oli 10 vuotta sitten todella kova.
Kymmenessä vuodessa vaan kerkeää muuttumaan niin älyttömästi etenkin MMA ottelijan tasossa.
 
Varmaan tama viimeisin diili vie UFC:ta askeleen enemman showtouhuksi, jota se tietenkin tietyssa maarin jo onkin. WWE:sta aletaan ottamaan mallia hyvis/pahis hahmoille, esimerkkina Colby. Olen pari kertaa miettynyt etta Colby voi itse asiassa olla henkilona tosi mukava, se rooli mita se vetaa on niin overi etta miehen oikea persoona on taysi kysymysmerkki.
 
Näen jo mielessäni hekumalliset hypet Adesanya vs Pereira III (V) -ottelulle, jossa Adesanya lähtee jälleen haastamaan ylemmän sarjan mestaria metsästäessään toista vyötä. Olisin kiinnostunut.

No, katsotaan nyt ensin, miten Pereira palautuu tappiosta ja pärjää ylemmässä luokassa!
 
Minä pidän vähän ihmeellisenä sitä miten paljon tuon Blacho-ottelun jälkeenkin on Adesanyan kohdalla puhuttu ylempään sarjaan siirtymisestä. Izzy oli aivan kauheissa vaikeuksissa Blachoakin vastaan painissa eikä Jan ole edes mikään huippuluokan hyökkäävä painija. Pystytaidoiltaan Izzy olisi aivan varmasti sarjan parhaimmistoa heti kättelyssä, mutta selvästi puolustava paini nojaa paljon pitkiin raameihin. Pitäisi parantaa tuota aika merkittävän paljon ennen kuin alkaisin uumoilla menestystä LHW:n kärkeä vastaan.
 
Tyylit merkkaa paljon. Jan ei ehkä ole mikään painijyrä, mutta miehen pysty on niin vaarallista, että se aukaisee hyvin paikkoja alasvienneille. Paremmalla painilla, mutta heikommalla pystyllä varustettu ottelija taas tuskin saisi Izzya mattoon? Vapaaottelu on oma lajinsa, ei painia tai potkunyrkkeilyä. Mitä pidemmälle laji kehittyy, niin sitä enemmän eri osa-alueiden yhdistely toimivaksi kokonaisuudeksi tulee olemaan voittava taktiikka ja "yhden tempun erikoismiehet" pärjäävät entistä huonommin.

Tämän hetkisestä 205:sen kärkiporukasta Izzy voisi hyvinkin voittaa tyylillisesti sopivat Hillin (C), Procházkan (1) tai Rakićin (4), mutta tukkaan tulisi todennäköisesti Ankalaevilta (2) ja Błachowiczilta (3).
 
Back
Ylös Bottom