Kamppailulajien uutislinkit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Edson haluaisi päästä irti ufc sopparista. Sääli, mutta ymmärrän. Jotenkin aina jäi vähän vajaaksi barbozalla ja mestaruuteen ei ole isoa saumaa enää. Muualla ehkä vois saada "parempia" mahdollisuuksia ja enemmän rahaa uran tässä vaiheessa. Jännä nähdä päästääkö ufc edsonin pois vai tekeekö ufc jonkinsortin säätöä, joka saisi edsonin jatkamaan turpaanottamista ufc:ssa. ufc:n 155lbs divari on kyllä yks mma:n kovimmista divareista tällä hetkellä, kun katsoo ketä siellä on top5:ssa ja top10:ssa. Ei niin aktiiviset mestarit myös vähän hyydyttäneet 155lbs menoa, kun ei ole kuin 1-2 puolustusta vuodessa ja kavereita kovasti jonossa odottamassa mahdollisuutta.

Mun mielestä olis kyllä ihan tervettä päästää edson menemään. Ainakin mua kiinnostaisi mitä barboza saisi aikaan esim. bellatorissa. Tuoreita ja ihan kiinnostavia matseja olisi tarjolla siellä.

“I’m very thankful for these almost 10 years that I have been working for the company,” he wrote. “I gave my best every single fight to put on a show for the fans, but I think it’s time to move on. I don’t have more time to wait. Please let me go.”

 
Edson haluaisi päästä irti ufc sopparista. Sääli, mutta ymmärrän. Jotenkin aina jäi vähän vajaaksi barbozalla ja mestaruuteen ei ole isoa saumaa enää. Muualla ehkä vois saada "parempia" mahdollisuuksia ja enemmän rahaa uran tässä vaiheessa. Jännä nähdä päästääkö ufc edsonin pois vai tekeekö ufc jonkinsortin säätöä, joka saisi edsonin jatkamaan turpaanottamista ufc:ssa. ufc:n 155lbs divari on kyllä yks mma:n kovimmista divareista tällä hetkellä, kun katsoo ketä siellä on top5:ssa ja top10:ssa. Ei niin aktiiviset mestarit myös vähän hyydyttäneet 155lbs menoa, kun ei ole kuin 1-2 puolustusta vuodessa ja kavereita kovasti jonossa odottamassa mahdollisuutta.

Mun mielestä olis kyllä ihan tervettä päästää edson menemään. Ainakin mua kiinnostaisi mitä barboza saisi aikaan esim. bellatorissa. Tuoreita ja ihan kiinnostavia matseja olisi tarjolla siellä.




Hmm aika mielenkiintonen veto, varsinkin sen jälkeen kun ilmotti tiputtavansa 145
 
Ferguson puhuu khabib matsista. Mulle jännin asia tuosta haastiksesta oli, että ferguson ei ole sparrannut/paininut thibau matsin jälkeen. Sanoi, että muiden asioiden kehittäminen ollut tärkeämpää. Nyt on palaset kohdallaan ja khabib matsia varten on otettu sparrit ja paini takaisin mukaan ohjelmaan. Sanoi myös, että leirillä mukana jotain nimeämättömäksi jääneitä sambo kavereita. Ferguson on sen verran hullu kaveri, että ton sparraamattomuuden voi ehkä jopa ottaa todesta.


View: https://www.youtube.com/watch?v=49tk5lpBhkw
 
Ferguson puhuu khabib matsista. Mulle jännin asia tuosta haastiksesta oli, että ferguson ei ole sparrannut/paininut thibau matsin jälkeen. Sanoi, että muiden asioiden kehittäminen ollut tärkeämpää. Nyt on palaset kohdallaan ja khabib matsia varten on otettu sparrit ja paini takaisin mukaan ohjelmaan. Sanoi myös, että leirillä mukana jotain nimeämättömäksi jääneitä sambo kavereita. Ferguson on sen verran hullu kaveri, että ton sparraamattomuuden voi ehkä jopa ottaa todesta.


View: https://www.youtube.com/watch?v=49tk5lpBhkw


Muistan jossain vanhemmassa haastiksessa sanoi tuota samaa ettei sparraa, mutta silloin perusteli järkeenkäyvästi(?) että ei sparraa, koska haluaa minimoida kaiken kumuloituvan vaikutuksen kupoliin.

Mutta kiva nähdä Tony zonessa. :-)
 
Joannalla kunnon sotamaalaukset
Screenshot_2020-03-13-08-50-43.png
. Harmi ettei päästä näkemään koko komeutta.
 
Jaa kappas, valuuko siellä otsan veret tollai komeesti poskipäitä alas. On hurja. 😄
 
Emt, itse ainakin totesin että aika hurjan näköistä. En tiedä miten siitä saa ilkkumista.
Jos nyt oikein muistan, niin ihan Joanna itse tuolle naureskeli jo kehässä matsin jälkeen.
Pitkälti kaikkihan taisivat ylistää myös Joannan tekemistä itse matsissa? Eihän tässä Joannan keississä käytännössä ole kyse itse Joannalle ilkkumisesta.

Mitä tulee meemeihin, eli luultavasti mitä tässä nyt tarkoitetaan ilkkumisella, niin noitahan tehdään joka ikisestä asiasta. Kyllä ainakin omasta mielestä melkein kaikesta voi vitsiä vääntää. Ei se suoraan tarkoita sitä että mitenkään vähättelee vakavaa asiaa, tmv.
Onhan vakaville asioille nauraminen myös eräänlainen keino vähentää ahdistusta siihen liittyen.

Mitä tulee yläasteeseen, niin mun mielestä on taas vähän surullista jos jotain ei ikinä mikään asia lapseta.
 
Olen vissiin liian vanha, mutta en tajua miten jotkut saavat huvia ottelijoille ilkkumisesta. Yläasteellako tässä ollaan?
Ei tässä kukaan ole ollut ilkkumassa. Ei siinä ole mitään hävettävää että on ottelun jäljiltä näyttävät mustelmat, päinvastoin.

Hienot ne silti jo tuon kuvan perusteella ovat.
 
Eipa tuo Joannaa itseaa nayta hairitsevan kun on tuollaisen kuvan antanut ottaa. On se kova muija, vaikka en persoonasta tykkaa yhtaan.
 
Back
Ylös Bottom