Kamppailulajien uutislinkit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nate diaz arielin mma show:ssa tänään. I'm done with 155. Time to fight in more comfortable weight ... ... ... I'm done with the 155 thing.
 
Hurja ukko kyllä tuo Manuwa, aloitti omien sanojensa mukaan vaparin treenaamisen 28 vuotiaana. Miestä tuskin tullaan muistamaan yhtenä parhaista, mutta hitto, vaikea löytää viihdyttävämpää ottelijaa. Hyvä päätös tämä eläköityminen.
 
Rockhold tikissä,

 
Ei uutinen, mutta Forrest Griffinin tarina.

 
Miltä ulkomaalaiselta uutissivustolta kannattaisi nykyään seurata vapaaottelusivustoja, jos ei jaksa useampaa eri sivustoa seurailla? Tai vaihtoehtoisesti, mikä olisi kätevä ampparit.com -tyyppinen app iPhonelle vapariuutisiin?
 
En nyt muista onko kukaan tänne vielä kirjotellut tästä uudesta MMA-reportterista nimeltään The Schmo. Itsellä eka reaktio oli about mitä vittua, mut pari pätkää katsottuani olen alkanut tykkäämään miehen otteista erittäin paljon. Kaveri sekoittaa hommaan sopivasti vähän tuollaista kiusallista komiikkaa. Veikkaan että hän tulee olemaan vielä iso nimi skenessä.

 
En nyt muista onko kukaan tänne vielä kirjotellut tästä uudesta MMA-reportterista nimeltään The Schmo. Itsellä eka reaktio oli about mitä vittua, mut pari pätkää katsottuani olen alkanut tykkäämään miehen otteista erittäin paljon. Kaveri sekoittaa hommaan sopivasti vähän tuollaista kiusallista komiikkaa. Veikkaan että hän tulee olemaan vielä iso nimi skenessä.



Tony kuulostaa ihan normaalilta hepulta kun toi Schmo haastattelee. :LOL:
 
En nyt muista onko kukaan tänne vielä kirjotellut tästä uudesta MMA-reportterista nimeltään The Schmo. Itsellä eka reaktio oli about mitä vittua, mut pari pätkää katsottuani olen alkanut tykkäämään miehen otteista erittäin paljon. Kaveri sekoittaa hommaan sopivasti vähän tuollaista kiusallista komiikkaa. Veikkaan että hän tulee olemaan vielä iso nimi skenessä.



Tipahan kyllä ihan hitosti sille, että Tony on tosiaan täysin rauhallinen kaverin haastattelussa ja jopa repeilee jossain vaiheessa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom