Kamppailulajien uutislinkit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Tässä matsi. Väitän että matossa ei kovinkaan moni UFC:n lightweight pärjää Tononille. GnP lähtee hanakasti, mattokontrolli ja Bjj tietysti maailmanluokkaa. Eikä pystyssäkään mikään täys noviisi ottaen huomioon että vapari painotteisesti treenattu vissiin vasta reilun vuoden verran.

Malinakki taas vauhdissa ja Rumble pitelee miestä yhdellä kädellä kiinni :D Aika epätoivoista promoomista Paulielta. Tulee vähän mieleen Shannon Briggsin Klitchkon haastaminen, mutta Briggsin jutut on edes jollain tasolla hauskoja.

Malinakki taas vauhdissa ja Rumble pitelee miestä yhdellä kädellä kiinni :D Aika epätoivoista promoomista Paulielta. Tulee vähän mieleen Shannon Briggsin Klitchkon haastaminen, mutta Briggsin jutut on edes jollain tasolla hauskoja.

Onkoha Conor parhaillaan gooniensa kanssa Atlantin yllä

Ohhoh, Rumble seuraava SHW champpi?

Khabibin mietteet seuraavasta matsista. Matsi interim champpia vastaan eli holloway tai poirier
”[Zubaira Tukgugov and my cousin Abubakar] either have to fight with me on the same event or before me, it is the main term of my comeback,” Khabib said.

”[Holloway and Poirier] are fighting for the interim belt, and the champion has to face the interim champion,” he said. “Tony Ferguson can’t fight at the moment, (Georges) St-Pierre is retired, McGregor is retired, a boxing match with Mayweather is not happening as we couldn’t come to an agreement with UFC.

“Holloway and Poirier are great fighters; I will fight the winner of this bout.”

Khabib says UFC is ‘working on’ September fight in Abu Dhabi, expects to face Holloway next - Bloody Elbow

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom