Kamppailulajien uutislinkit



Dana sanoo että Conor haluaa Kalabiibin. Ja sitten Cowboylle Raging Al.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO


Dana sanoo että Conor haluaa Kalabiibin. Ja sitten Cowboylle Raging Al.


Minäkin haluan voittaa tänään lotossa. Conor saa haluta mitä haluaa mutta Khabibia vastaan ei kukaan kuulu enempää kuin Ferguson.
Toivottavasti Conor VS Khabib ei toteudu, pahimmassa tapauksessa toteutuisi ja Conor onnistuisi jotenkin voittamaan niin saataisiin nähdä vielä 3 ottelu miesten kesken putkeen. Nykyisellä matchmakingillä taitaa vaan olla todennäköisin ottelu olla Conor VS Khabib vyöstä ja pääseekö Tony sitten ottamaan Intermin vyön voittajaa vastaan :)
 
Ahaa kortti tulossa ruotsiin. Tama tarkoittanee etta Gusse matsaa kortilla... tai ei. Kukas olis mielestanne hyva vastustaja Gusselle uran tassa vaiheessa?
Dominick Reyes vs Volkan Oezdemir voittaja
 
Luulen että Conor pystyy vaikuttamaan UFCn matchmakingiin huomattavasti enemmän kuin sinä pystyt vaikuttamaan lottoarvonnan tuloksiin.

Ihanko totta, no aina oppii uutta. Hyvä kuitenkin kun kerroit.
Ensi kerralla voit lainata koko mun jutun, kun se ei nyt niin pitkä kuitenkaan ollut.
 
Arvotaan päivän matsit


View: https://mobile.twitter.com/ColbyCovMMA/status/1102105177895559168




View: https://mobile.twitter.com/bokamotoESPN/status/1102115792038948864


Muistetaan myös, että conor ei ole menossa khabibia vastaan. Danan mukaan khabib matsiin menee interim mestari olettaen, että interim mestari sanoo kyllä, kun ottelusopimusta tarjotaan.

In other news, walker tais päästä säikähdyksellä olkapäänsä kanssa


View: https://mobile.twitter.com/arielhelwani/status/1102103449557037056
 
Marty-Colby matsin markkinointikamppanja on kerinnyt jo käynnistymään. Mukana koko MMA-skenen rasittavan ja naurettavin tyyppi Ali. Mun on vaan vaikea nähdä tota jätkää edustamassa ottelijoita, ei vastaa mun käsitystä hyvästä managerista, sen kuvan perusteella mitä antaa itsestään mediassa. Mutta kai se sitten käyttäytyy eri tavoin neuvotteluissa
 
Marty-Colby matsin markkinointikamppanja on kerinnyt jo käynnistymään. Mukana koko MMA-skenen rasittavan ja naurettavin tyyppi Ali. Mun on vaan vaikea nähdä tota jätkää edustamassa ottelijoita, ei vastaa mun käsitystä hyvästä managerista, sen kuvan perusteella mitä antaa itsestään mediassa. Mutta kai se sitten käyttäytyy eri tavoin neuvotteluissa

Hyvä kommentti tuol videos. "Ali luulee olevansa mma:n Suge Knight. " Näinhän se vähä taitaa mennä, et Ali haluais olla huomion keskipiste ja jotenkin kaikkien pelkäämä vaikuttaja. Omalla ottelu urallaan ei päässyt oikeen pullisteleen niin tekee sen nyt toisten siivellä.

 
Viimeksi muokattu:
Marty-Colby matsin markkinointikamppanja on kerinnyt jo käynnistymään. Mukana koko MMA-skenen rasittavan ja naurettavin tyyppi Ali. Mun on vaan vaikea nähdä tota jätkää edustamassa ottelijoita, ei vastaa mun käsitystä hyvästä managerista, sen kuvan perusteella mitä antaa itsestään mediassa. Mutta kai se sitten käyttäytyy eri tavoin neuvotteluissa


Ali on kyllä aivan täysin apina ja on tragikoomista, että ottelija joutuu hillitsemään omaa manageriaan. Fight business on kuitenkin erilainen toimiala ja varmasti ottelijat tykkäävät (tiettyyn pisteeseen asti), kun manageri oikeasti puolustaa omiaan viimeiseen asti. Tai no; Alin tapauksessa ehkä ulkoisesti vain vaikuttaa siltä.

Neuvottelutilanteissa taas röyhkeydellä tietenkin pääsee omalla tavallaan pitkälle, koska ihmisen luontainen reaktio on välttää konfliktia, joten röyhkeästi asioita vaativa henkilö siinä mielessä pärjää tavista paremmin neuvotteluissa. Toivottavaa olisi kuitenkin, että UFC pistäisi Alille luun kurkkuun ja ei suostuisi neuvottelemaan hänen kanssaa ja ottelijat joutuisivat käyttämään toista manageria.
 
Siis Alihan on niin omassa luokassaan noista eri managereista huippuottelijoiden määrässä että voidaan varmaan puhua lähimmästä mitä vapaaottelija voi päästä omaa ammattiliittoa. Eiköhän tälläkin ole oma vaikutuksensa. Lopun kaiken tärkeintähän on että miten paljon manageri saa kiristettyä rahaa UFC:lta joka haluaa maksaa niin vähän kuin mahdollista. Onhan tuo koominen kaveri ja osaa olla ihan täysi vatipää, mutta olisi tämäkin skene vähän köyhempi ilman Alia.
 
Make it happen! Gussellahan on ihan hyvä paini mma:ssa. Jos alkaisi omissa kolisemaan niin voisi koittaa hallita matsia tontissa. Walkerilla tosin aika vahvan oloinen fysiikka, mutta onko ottanut kunnon painijaa vastaan vielä matsia?
 
I'm hyped. Toi olis ihan törkeen hyvä matsi ja kertois missä walkerin taitotaso on. Gussen voi olettaa taidollisesti olevan paljon edellä ja kokemus on erittäin arvokasta 5. eräisissä. Gusse myös on niin hyvä painija, että selviää walkerin alasvientipuolustus ja mattotyöskentely.

Toisaalta walker ei pelkää, käy päälle ja omaa raskaat tassut ja erinomaiset raamit. Gusse voi päätyä tajuttomaksi.

Kaikinpuolin olis mahtava matsi. Ehkä myös se ainoa mahdollisuus nähdä walker euroopassa ennen kuin siitä tulee superstara.

Jos olison gusse niin väistäisin ton matsin. Mutta mä olenkin laskelmoiva pelkuri enkä huipputason mma ottelija.
 
Toivotaan etta Gusse ottaa jonkun matsin. Gussella on vaan tapana ottaa pitkia taukoja matsien valilla ja viimeksi on otellut 2 kertaa 6 kuukauden sisalla vuonna 2014.
 
Toivotaan etta Gusse ottaa jonkun matsin. Gussella on vaan tapana ottaa pitkia taukoja matsien valilla ja viimeksi on otellut 2 kertaa 6 kuukauden sisalla vuonna 2014.
Kolmatta matsia Jonesin kanssa tuskin on ihan heti tulossa joten toivottavasti Gusse alkaa otella taas aktiivisemmin
 
Gusse lienee samankaltaisessa tilanteessa kuin Maku tulojensa suhteen eli aktiivinen otteleminen ei kannata ellei kyseessä ole mestaruusmatsi. Gussen ottelupalkkiot Jones matsi poislukien ovat itseasiassa yllättävän pienet. Hänen pohjapalkka (show money) on ainoastaan noin $50k. Eiköhän Gusse kerää helposti satoja tuhansia vuodessa sponsoreiden, mediaesiintymisten, oman kirjansa yms. tulonlähteiden avulla astumatta häkkiin ollenkaan.

Alexander Gustafsson vs Jones: $530,000 ($500,000 to show, $30,000 fight week incentive pay)
Alexander Gustafsson vs Teixeira: $162,000 ($51,000 to show, $51,000 win bonus, $50,000 Fight of the Night bonus, $10,000 Reebok sponsorship)
Alexander Gustafsson vs Blachowicz: $98,000 ($44,000 to show, $44,000 win bonus, $10,000 Reebok sponsorship)
 
Gusselle Smith sopis seuraavaks, jos kunnioitetaan "perinnettä", missä mätsätään edellisen matsin tuloksen mukaan.
Walker vois kuitenkin sen verran oikasta, että Santos vastaan.

Oezdemir - Reyes voittaja vois otella Teixeira - Cutelaba voittajaa vastaan, niin siinä olis viihdettä tiedossa väkisinkin.

Cutelaba vs Walker ois ihana :kuola:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom