Kamppailulajien uutislinkit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harmi.
2019 varmaan sitten interim tittelimatsia LW divarissa, ja ehkä 2020 nähdään jopa oikea tittelimatsi....................... ? :rolleyes:
 
Harmi.
2019 varmaan sitten interim tittelimatsia LW divarissa, ja ehkä 2020 nähdään jopa oikea tittelimatsi....................... ? :rolleyes:
Ja missä ovat kaikki ne Khabib fanit, jotka vihaavat Conoria koska Conor ei puolustanut vöitä ja otteli vain money fightejä? Khabib on ihan samanlainen diiva nyt kun hänestä tuli mestari.
 
Viimeksi muokattu:
Lukikohan kukaan tota juttua otsikkoa pidemmälle.. Khabib ja Gsp molemmat haluaa ottelua, mutta ufc ei. Ali sanonut myös, että Ferguson on seuraavana listalla. Gsp matsi olisi myös 155 vyöstä. Eiköhän katsota miten tää vuosi menee ja todetaan sitten, että puolustiko Khabib vyötä vai ei.
 
Pikaisella matikalla Conor piti 155 vyötä 17kk puolustamatta. Khabib puolusti ensimmäisen kerran 6kk kohdalla. Toisen kerran näillä näkymin noin 18kk kohdalla. Matikka ei koskaan ole ollu mun vahvuus, mutta mun mielestä Khabib vie tätä tilastoa vielä aika selkeästi vaikkei toi lokakuu 2019 onnistuisikaan. Jos se matsi Fergusonin kanssa bookataan niin todennäköisesti jompi kumpi leviää ennen häkkiin astumista.
 
Niin, tai ainakaan tällä hetkellä UFC "ei halua" sitä, kun siihen on paljon aikaa ja muutenkin toi shitshow päällä.
Ei olisi välttämättä ihan parasta PR:ää jos UFC nyt sanoisi että joo hyvältä kuulostaa, ja divarin kärki olisi jäissä vuoden.

Siihen tuo UFC:n mielipide ei toki vaikuta mitenkään, että samalla tavalla se Khabib lähtee tähän champ champ / money fight / mitä tahansa muuta kuin normaali puolustus -meininkiin.

Mut joo, katsotaan nyt ihan rauhassa melko pitkän aikaa mitä tässä oikeasti tapahtuu.
 
Colby Covington threatens to sue UFC over title snub: 'I'll make it a living hell'
https://mmajunkie.com/2019/02/ufc-colby-covington-threatens-lawsuit-title-snub-living-hell

Ihme jannu tuo Colby, luulee olevansa joku isokin stara ja aivan turhaan on tekemassa elamastaan vaikeaa. Itse ensin kieltaytyy mestaruusmatsista ja on nyt peppukipeana kun karavaani liikkuu ja uusi haastaja otettiin kehaan. Olisi vaan rauhassa odottanut jonkun aikaa, voisi hyvin olla seuraavassa mestaruusmatsissa mutta nakojaan mieluummin haastaa riitaa ja paskoo suhteensa UFC:hen.
 
Colby Covington threatens to sue UFC over title snub: 'I'll make it a living hell'
https://mmajunkie.com/2019/02/ufc-colby-covington-threatens-lawsuit-title-snub-living-hell

Ihme jannu tuo Colby, luulee olevansa joku isokin stara ja aivan turhaan on tekemassa elamastaan vaikeaa. Itse ensin kieltaytyy mestaruusmatsista ja on nyt peppukipeana kun karavaani liikkuu ja uusi haastaja otettiin kehaan. Olisi vaan rauhassa odottanut jonkun aikaa, voisi hyvin olla seuraavassa mestaruusmatsissa mutta nakojaan mieluummin haastaa riitaa ja paskoo suhteensa UFC:hen.
Luulin aluksi, että tämä title shotin menettämisen jälkeinen mesoominen olisi osa hänen some-markkinointiaan. Jutut menivät kuitenkin aika pahasti yli eli eipä taida Colby olla penaalin terävin kynä ja hän saattaa polttaa sillat takanaan aika tehokkaasti.
 
Luulin aluksi, että tämä title shotin menettämisen jälkeinen mesoominen olisi osa hänen some-markkinointiaan. Jutut menivät kuitenkin aika pahasti yli eli eipä taida Colby olla penaalin terävin kynä ja hän saattaa polttaa sillat takanaan aika tehokkaasti.

“They know how valuable I am,” Covington said. “They know I am the biggest draw in the welterweight division and soon to be the biggest draw in the sport.

Eikai se voi tosissaan tän kanssa olla....
 
Olin niitä harvoja jotka tykkäsivät Colbyn räikeästi ylimenneestä trash-talkista ja oli hauska seurata kuinka ihmiset vihasivat häntä.

Mutta nyt nämä ininät menetetystä mestaruusmatsista viikottain eri haastatteluissa kääntävät omaakin vaakakuppia toiseen suuntaan. Ei tuo itkeminen sovi yhteen siihen "kovan jätkän" rooliin jota veti vielä hetki sitten.
 
Mä en kyllä vieläkään ymmärrä miksi UFC ei järkännyt Colby vs Woodleyta? Viimein ois ollut jotain kiinnostavaa, tuo matchup ois varmaan myynytkin jotain.
 
Mä en kyllä vieläkään ymmärrä miksi UFC ei järkännyt Colby vs Woodleyta? Viimein ois ollut jotain kiinnostavaa, tuo matchup ois varmaan myynytkin jotain.
Matsia oltiin jo järjestämässä, mutta aikataulu ei sopinut Colbylle joten UFC ikään kuin kostona antoi tittelimatsin Usmanille.

“We’re looking at doing it in November, December,” Covington said. “You know, I need a little time off, I need to do a little recovering. I’m only human, man, I gotta get a little vacation. I just can’t keep running my body through the ground, going through training camps. You have to be strategic, and you know, November, December works for me. I had little health issues after my fight, so I’m getting those taken care of and by the year’s end I will unify my belt and retire Tyron Woodley for good.”
https://www.mmafighting.com/2018/7/...-why-he-wont-fight-tyron-woodley-in-september
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom