Kamppailulajien uutislinkit

Häviäjä ei kirjoita enää koskaan tänne. Muistaakseni tinkasit sen koskemaan pelkkää kamppailulajit - osiota, mutta sen voi tarkistaa myöhemmin.

Edit.Siellähän se.

https://pakkotoisto.com/threads/mma-väittelyketju.85994/page-52

Itse asiassa näyttää että sä tinkasit sen vain kamppispuolelle? Joka tapauksessa, jos tää matsi on lyöty lukkoon niin jonkun tosi nohevan soisi tekevän ketjun tästä eventistä, ja lisäävän kaiken ton paskan mitä me tonne väittelyketjuun silloin laitettiin, tai ainakin parhaat palat, ja saataisiin sinne ketjun alkuun isoa vääntöä ja kommentoitavaa. Melkoinen uusi vuosi tulossa jos USADA tai loukkaantumiset ei peru tota.

Ainoa mikä harmittaa henkilökohtaisesti iso betsisessä vedossa että kumpikaan ottelijoista ei ole mun suosikki, ja Jones on jopa inhokki.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muuttakaa tuon vedon haviamisen ehtoja lievemmiksi, en halua menettaa Japia enka Mauler>Bonesia sen seurauksena :heart:
Mä yritin lieventää Mabonesin sääntöjä muttei ottanut vastaan, joten näillä mennään.
 
Eivät lopeta voitolla, häviöllä eikä tasurilla, tästä voin lyödä miljoonan vetoa. :LOL:

Aina löytyy technicality, roinaepäilys, tuomarointivirhe tms. hävinneellekin, don't worry.

Jos Jones häviää, joko suoraan tai matsin jälkeen roinalla, niin lopetan.
 
Kharitonov on helvetin kova pystyottelija, edelleen. Harmi, ettei UFC-sopparia syntynyt, mutta ilmeisesti potkunyrkkeilyn tyssääminen UFC-sopimukseen ei miellyttänyt Sergeitä.

Eddie Alvarezin päästäminen pois UFC:stä on ihan vammainen veto. Harmi, ettei UFC:n ulkopuolella ole nykyisin kunnolla kiinnostavia matseja nöille äijille.
 
Ei oikeastaan yhtään huono veto tuo Eddie Alvarezin siirtyminen pois UFC:n rosterista. Miehellä ikää kuitenkin kohta 35v ja UFC-mestaruusmatsiin päästäkseen olisi joutunut ottamaan vähintäänkin sen pari-kolme voittoa. VIelä kun muistaa millasia ukkoja siellä UFC lw top 10 tai top 5 on, niin kovin olisi kivinen tie. ONE championship puolella pääsee melko varmasti suoraan tai yhden matsin jälkeen ottamaan vyöstä ja eiköhän mies kuitenkin saa varsin kilpailukykyisen korvauksen tuolla.
 
Nyt kun ois ollu se naisten matsi MSG:n pääottelu niin ois varmasti koko vuoden heikoimmat PPV-myynnit.

Eiköhän tässä kerkee vielä DC tai Lewis loukkaantua ja koko kortti perutaan.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom