Kamppailulajien uutislinkit

Vähän eri asia "vetää turpaan" ja heittää jollai bumerangilla löysästi päin näköä. Ihan oikein imo antaa vaikka litsari tollasessa tilanteessa ja jos se suu käy edelleen ni tempasta sit vaikka kerran tjsp. Werdum ois voinu tehä tossa aika vitusti pahemmin jos se ois vaan halunnu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Werdumin mukaan Colby oli potkassu (jotenki löysästi, oisko muotoillu "it was a poor kick") sitä ja aukonu päätään ennen tota. Ei kuulemma ollu ikinä ennen ees nähny koko tyyppiä :D Jos saan olla rasisti, ni on noi brassitki toisaalta kovia aina selittelemään. Mene ja tiedä.

Colby ei varmaa tajunnu, et joku kuvaa jo sitä tilannetta -> face-live pääl -> esitys päälle

Pelkäs varmaa iha saatanasti oikeesti
 
Werdumin pisteet olis vaan noussu mun silmissä, jos olis vetänyt Colbya huolella pataan! En arvosta itse tuollaisia rottamaisia päänaukojia paskan vertaa! Jokainen oman elämänsä Colby sietäisi saada nenilleen.

Edelleen, on se nyt raukkamaista jos ammattitappelija aukoo isommalleen päätään, ja saa vähän fyysistä palautetta siitä.. --> Syyte...
Naurettavaa.

Oon täysin Werdumin puolella tässä.
 
Naurettava äijä kyllä toi Colby. Oli aika totista poikaa kun Werdum oli lähellä ja kun saa etäisyyttä ja kolme ukkoa on niiden välissä niin on jälleen turvallista huudella (y)
 
http://mmajunkie.com/2017/11/fabricio-werdum-assault-charge-boomerang-colby-covington-ufc-sydney

Paikallisen poliisin tiedotteesta,
"A man will face court after he allegedly assaulted a man with a boomerang yesterday."

Ilmeisesti Werdum ei siis lyönyt erikseen, kyse oli vaan tosta bumerangin heitosta?

Haha. :D



Täähän on ihan naurettavaa, Colby aukoo ihan tahallaan ja provosoi reagoimaan fyysisesti. Sitten kun toinen reagoi niin vasikoi ja haastaa oikeuteen kun on niin kaltoin häntä kohdeltu. Tollanen kepin heitto nyt mitään ole, ihan täysin haettu juttu. Jos olis joku freak accident tapahtunu, jotain osunu silmään ja matsi peruttu tms. niin ymmärtäisin, mutta tämä on ihan naurettava juttu. Pääsee julkisuuteen ja sijaiskärsijänä Werdum. On kyllä harvinaisen niljakas olmi tämä Colby.
 
Ai että on ilo lukea Colbyn Instagram kuvien kommenttiosioita :hyper: Se paskan määrä mitä se saa siellä niskaan on jotain eeppistä.
 
En tajua, Colbystä oli tulossa hyvää vauhtia uus Koscheck, mitä ihmettä tyyppi kelaa.

Ei toi homma toimi ollenkaan, jos provoaa jatkuvasti täysillä ja sit vaihtaakin lennosta uhrin rooliin.
 
Werdumin pisteet olis vaan noussu mun silmissä, jos olis vetänyt Colbya huolella pataan! En arvosta itse tuollaisia rottamaisia päänaukojia paskan vertaa! Jokainen oman elämänsä Colby sietäisi saada nenilleen.

Edelleen, on se nyt raukkamaista jos ammattitappelija aukoo isommalleen päätään, ja saa vähän fyysistä palautetta siitä.. --> Syyte...
Naurettavaa.

Oon täysin Werdumin puolella tässä.

Werdum on itse ihan samanlainen päänaukoja. Näistä teidän muutamien viesteistä saa sellaisen naurettavan käsityksen, että aivan kuin isommalla ja vahvemmalla olisi oikeus käyttäytyä siivilissä eri tavalla. Werdum on itse raukkamainen jos suunsoiton takia on valmis pieksemään selvästi heikompiaan.

Sitä en sano, etteikö Colbykin voisi olla nolo käytökseltään. En ole pahemmin miehen showta seurannut tähän asti.
 
En tajua, Colbystä oli tulossa hyvää vauhtia uus Koscheck, mitä ihmettä tyyppi kelaa.
Mitä tarkoitat? Tämähän on parasta mitä hänelle voi tapahtua, jos tarkoitus on oman maineen kustannuksella saada julkisuutta ja sen avulla rahaa. Kukaan ei edes tiennyt kuka Colby on kuukausi sitten ja nyt hän on saanut enemmän näkyvyyttä ja tullut tunnetummaksi muutaman viikon aikana, kuin koko aiemmalla urallaan yhteensä. Hän ei ole yhtä älykäs omassa ulosannissaan kuin Chael, mutta pyrkii käyttämään samoja keinoja.
 
Werdum on itse raukkamainen jos suunsoiton takia on valmis pieksemään selvästi heikompiaan.
Mutta eihän Werdum ole edes piessyt näitä heikompiaan, vaan on hillinnyt itsensä. Bumerangin löysä heitto ei ollut mielestäni kovin vakava temppu, kun ottaa juuri huomioon että vastaanottaja oli ammattilaisvapaaottelija.
 
Werdumin mukaan homma meni niin, että Colby dissasi, Werdum läppäs puhelimen pois kädestä, Colby potkaisi ja sit Werdum heitti bumerangilla. Haha, aikuiset miehet, oikeasti. :D

Vitvall, olet joo 100% oikeassa. Ennen Maia matsia Colby oli mulle ihan uus tuttavuus, nyt oon puhunut miehestä kaks päivää putkeen kamppailufoorumeilla ja varmasti katson seuraavan matsin. Itseasiassa, kävin katsomassa pari vanhaakin matsia.

UFC tietty paheksuu tätä kaikkea, mutta eiköhän seuraava vastus tule kuitenkin olemaan brassi. :D

e. Colbylta vaan puuttuu se Koscheckin oikea käsi, miehen pystyottelu on kyllä ihan hirveän näköistä kauhomista.
 
Covington kuvio alkaa vaikuttamaan aika huvittava. Hienosti on nyt sössitty Covingtonin mestaruus matsi saumat ihan PR:llä. Haistan tässä, että UFC ja Blackhouse haluaa Gastelumista seuraavan haastajan Woodleylle 170 vyöstä. Bisselle lyöty miljoona hanskaan että menee Gastlumia vastaan ja ottaa nenäänsä. Olisko koko Diaz vs Woodley kusetusta UFC puolelta, että Woodley on vaan saatu allekirjoittamaan ottelusopimukset. Sitten kun Gastelum voittaa niin uusi haastaja löytynyt ja Woodleytä painostetaan julkisuudessa, että ottelee tätä vastaan kun Diaz ei suostu. :Foliohattu:

 
Gastelum on missannut niin monta kertaa painon 170:ssa että vaikea kuvitella lyötäväksi suoraan tittelimatsiin siinä painossa, jos nyt Dana antaa enää otella ylipäänsä siinä painossa kertaakaan.
 
Diazin nyrkkeilyvalmentajahan oli laittanut twitteriin viestin, että Nate valmistautuu matsiin. Jälkikäteen oli poistanut viestin.
 
Cyborgille uus diili. Ilmeisen tyytyväiseltä vaikuttaa ainakin nyt.

, “I am excited to be committed to the UFC. Dana White has proven himself as the best promoter in the sport and with the recent addition of Mick Maynard as Women’s matchmaker I felt it was time to come to an agreement where we can both work together and be committed in both building the UFC and the Cris Cyborg brands. I want to thank my manager George Prajin of PrimeTime 360 and the UFC’s Hunter Campbell on the excellent job they did working together to get this deal done. I am excited to start this new chapter in my career as a real partner with the UFC and the fights we will promote together.

http://www.criscyborg.com/cris-cyborg-signs-new-deal-ufc/
 
https://www.mmafighting.com/2017/11...ma-signing-with-one-rivalry-with-dillon-danis

Kelpo grappler Garry Tonon meinaa ryhtyä vapaaottelemaan. Urheilullinen kaveri on kyllä, mutta saapa nähdä kuinka saa liitettyä MMA-pystyottelun painiinsa. Kaveri on kova napsimaan takakuristuksia ja heel hookeja kiinni, onneksi ei ole pelkkien jalkalukkojen varassa sillä niitä ei MMA:ssa saa ihan yhtä rauhassa kaivaa kuin bjj/sw-matsissa. Tosin nopeasti nuo jalkalukot on usein napsahtanut kiinni joten eiköhän ne ole ihan käyttökelpoisia palikoita arsenaaliin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom