Kamppailulajien uutislinkit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Selittäkää digitalisaation kelkasta pudonneelle, että mitäs vittua toi tarkottaa?

Varastaa sulta prosessoritehoja ja tekee silla jollekin muulle rahaa. Niinkuin aiemmin joku arveli, itsekin veikkaan etta se on jonkun koneella oleva haittaohjelma joka lisaa tuon tonne. En usko etta UFC tuollaista tekisi tai olisi pian kusessa.
 
Veikkaan, että tämän jälkeen Till on ylivoimainen mestarisuosikki. Wonderboyn pysty on teknisesti parempaa, mutta Darren on vienee isomman fysiikkaansa avulla. Todnäk samanlainen matsi kuin Cowboyta vastaan.

Itsekin näkisin, että Till lähtee painostamaan Wonderboyta häkkiä vasten heti alussa ja saa läpi painavia osumia. Aina on myös se mahdollisuus, että WB napsauttaa tajun kankaalle jollain hyvin piilotetulla potkulla.
 
Onks Tillin ottelutyyli normaalistikkin tollanen painostava kuten Cerrone matsissa? Jos on niin toi pelaa aika hyvin Wonderboyn pussiin. Wonderboy vie, en uskalla veikata viekö keskeytyksellä kun en ihan hirveesti tosta Tillistä tiedä mut hyvin mahdollista
 
Onks Tillin ottelutyyli normaalistikkin tollanen painostava kuten Cerrone matsissa? Jos on niin toi pelaa aika hyvin Wonderboyn pussiin. Wonderboy vie, en uskalla veikata viekö keskeytyksellä kun en ihan hirveesti tosta Tillistä tiedä mut hyvin mahdollista

Mä olen käsittänyt et yleensä ottelee just päinvastoin, mut voin olla väärässäkin.Pakittelee ja iskee hyvin vastaan.
 
Thompson on kyllä vaikea vastus ja miestä vastaan on hankala näyttää hyvältä. Kova haaste.
 
Jotain huhua oli et Ralek keräilee noita ottelupalkkioita vain, että saa elettyy ja maksettuu Metamoriksen ottelijoiden palkkiot, jotka jäänyt velkaa kun ei ollu riittävästi tuloja tapahtumista. Surkeeta.
 
Jotain huhua oli et Ralek keräilee noita ottelupalkkioita vain, että saa elettyy ja maksettuu Metamoriksen ottelijoiden palkkiot, jotka jäänyt velkaa kun ei ollu riittävästi tuloja tapahtumista. Surkeeta.
RAlek itse järjestää tapahtuman. Ei se tosta keräile yhtään mitään. Todennäköisesti taas tappiollinen tapahtuma ja saa nähdä jääkö Gordonkin ilman rahojaan.
 
RAlek itse järjestää tapahtuman. Ei se tosta keräile yhtään mitään. Todennäköisesti taas tappiollinen tapahtuma ja saa nähdä jääkö Gordonkin ilman rahojaan.
Oho. En lukenut linkkiä loppuun. Oletin, että meni taas matsaamaan Bellatoriin mainitsemista syistä/huhuista.
 
^ Harmillista.
Cruz oli tosiaan 219 kortilla, jos joku muukin hetken ihmetteli.
Mikä lie pienempi vaiva Edgarilla?

Frankie Edgar has been forced to withdraw from his Dec. 2 title challenge against UFC featherweight champion Max Holloway at UFC 218 after suffering an undisclosed injury. MMA Fighting’s Ariel Helwani confirmed the news Wednesday following an initial report by Combate.

According to sources, Edgar suffered the injury earlier this week. He does not need surgery and will be ready to fight again in 12 weeks.

Frankie Edgar injured, out of Max Holloway fight at UFC 218
https://www.mmafighting.com/2017/11...-injured-out-of-max-holloway-fight-at-ufc-218

Ei ollut sitten kuitenkaan polvet dominaattorilla.

Dominick Cruz is out of his UFC 219 fight with Jimmie Rivera due to a broken arm, multiple sources told MMA Fighting’s Ariel Helwani on Wednesday. It remains immediately unclear if the UFC will keep Rivera on the Dec. 30 card in Las Vegas.

Dominick Cruz out of UFC 219 fight with Jimmie Rivera
https://www.mmafighting.com/2017/11/8/16626564/dominick-cruz-out-of-ufc-219-fight-with-jimmie-rivera
 
Tämä turnaus-formaatti on mukavaa vaihtelua taas vaparissa. Itse olen aina ollut suuri turnausten ystävä ja tämäkin kelpaa. Nyrkkeilyn puolella on ammattilaisilla menossa Super Series turnaus ja se on ollut todella
kovatasoinen ja onnistunut. Kamppailulajeissa joissa lyödään/potkitaan, turnaukset on tietenkin vähän hankalia järjestää, koska kamppailu ei ole mitään fudista, mutta ainakin Super Series on onnistunut nappiin. On varauduttu varamiehillä jne.
 
Ihan hyvin voi joku Bader nuorempana ukkona viedä koko turnauksen. Mä olen aina pitänyt turnausformaatista, mutta ei ole montaa relevanttia kaveria valitettavasti mukana.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom