Kamppailulajien uutislinkit

Mistä sä tai Yamasaki tiedätte ettei tuosta enää pystynyt pakenemaan, on totta että tilanne näyttää Chiesan kannalta erittäin huonolta ja kuristus oli saatanan tiukalla ja käsi leuan alla, mutta tuo tilanne ei ollut vielä ohi.
Päätelmiä voi tehdä ihan siitä, että Kiesa lopetti käsiensä liikuttamisen, puolustamisen ja kaiken muunkin tekemisen. Valmiista kuristuksesta harvemmin paetaan tekemättä mitään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ihan hyvä call oli imo, mun silmää mitä uusinnasta katoin nie chiesa selvästi lopettaa puolustamisen ja menee hetkeks veltoks sen pitäis riittää tuomarille. Ihme itkemistä dana whiteltä ja muilta
 
Chiesan haastattelu ei toki todista mitään - voihan se olla ihan tuulesta temmattua, kun ei halua myöntää tappiota - mutta tossa miehen ajatuksia tilanteesta. 3:28, jos linkki ei pelaa

 
^^tuosta kun katsoo 3:35 eteenpäin millaista on puolustus... kieltämättä siitä on jonkin aikaa kun on itse paininut joten ehkä tuo on uusi tekniikka, minulle ei ainakaan ikinä opetettu :(
 
Näyttipä Penn laiskalta. Jos ei Siveristä saa voittoa, niin kuka seuraavaksi vastaan?
 
Penn näytti taas siltä kun ei olisi edes halunnut olla kehässä. Vikassa erässä ei tainnu tehdä mitään muuta kun ottaa iskuja. Ei kyllä ollut mitään järkeä tässä comebackissa.
 
Karate hottie osallistui Body2017 kuvauksiin. Samurai-teema näyttäisi olevan.
$
 
Se tilanne on ohi sit kun Chiesa taputtaa tai on oikeasti tajuton, muutoin tuo tuomio on ihan paskaa, kuten se nyt on. Tuollaisella logiikallasi kaikki matsit pitäisi lopettaa välittömästi ensimmäisestä knockdownista, ihan vaan varmuuden vuoksi kun "ei se sieltä enää nouse kuitenkaan ja seuraavaksi olisi varmaan tullut kunnon tyrmäys"

Miksi muuten kuristus on eri asia kuin lyöminen? Tuomari tulee lyönneistä väliin, jos puolustus ei ole aktiivista. Ei se tajuttomaksi kuristaminenkaan mitään ihan vaaratonta ole, pienempi riski tietenkin kun älyn pois hakkaaminen.
 
Mun mielestä Penn näytti kyllä matsin alussa siltä, että halusi olla siellä häkissä. Mutta kun ei vaan ehdi paikkoihin, jos ehtii väistää niin ei ehdi lyödä takas ja jotenkin mies näyttää niin voimattomalta. Sit kun kuitenkin kestää iskuja niin jää nyrkkeilysäkiks, ei mitään järkeä jatkaa enää.
 
Mistä sä tai Yamasaki tiedätte ettei tuosta enää pystynyt pakenemaan, on totta että tilanne näyttää Chiesan kannalta erittäin huonolta ja kuristus oli saatanan tiukalla ja käsi leuan alla, mutta tuo tilanne ei ollut vielä ohi. Se tilanne on ohi sit kun Chiesa taputtaa tai on oikeasti tajuton, muutoin tuo tuomio on ihan paskaa, kuten se nyt on. Tuollaisella logiikallasi kaikki matsit pitäisi lopettaa välittömästi ensimmäisestä knockdownista, ihan vaan varmuuden vuoksi kun "ei se sieltä enää nouse kuitenkaan ja seuraavaksi olisi varmaan tullut kunnon tyrmäys"

Meni Kiesa sen verran jäykäks että taputtaminen ei olisi enään tainnut onnistua, sekka pari ja olisi lähtenyt tuutumaan. Näyttää itse asiassa siltä että nukkumatti kävi jo pikaseen kylässä. Kiesalla pitäisi olla mustan vyön tasonen bjj, luulisi tietävän sen verran että suorin käsin noita kuristuksia harvemmin puretaan.
 
Tuomari teki virheen, mutta lopputulos ei olisi nokosia lukuunottamatta muuttunu mihinkään. Toivotaan ettei tule ilmasta uusintaa Kiesalle...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom