Kamppailulajien uutislinkit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Silva haluais ton matsin 180lbs catchweight matsina :D Repesin kyl tolle quotelle "“Now that I’m old, I’m beginning to challenge everyone. Oh, I want to beat this dwarf… what’s the boy’s name again? McGregor" :D

Silva on kyllä oikeesti kunnon trolli :D Mutta kun se puhuu sillä heikolla englannillaan, niin jengi ottaa sen tosissaan. Olisi kyllä koominen näky; läski-Conor vs Silva.

Conor by KO1. His chin is deteriorating! I'm going to crack him with a jab and he's going to wobble and I'm going to put him away. It's going to be a first-round KO, mark my words

Juu, perus trollailua Silvalta taas vaihteeksi. Toisaalta se varmaan oikeastikin ottaisi tuon matsin jos saisi, kyllähän Silvallekin Conor-money kelpaisi. Rupeaa pikkuhiljaa olemaan vähemmistössä ne ottelijat, jotka Conoria ei ole haastaneet.

Gegard Mousasi looking for a fight

http://www.mmafighting.com/2017/1/1...t-ufc-middleweights-for-refusing-to-fight-him

“I wanted to fight Anderson [Silva] and the UFC said ‘well you don’t have a big enough name’ but now he’s fighting Derek Brunson,” Mousasi said. “Luke Rockhold is injured but I see him training all the time. Chris Weidman doesn’t pick up his phone. The UFC offered him that fight a couple of times. [Robert] Whittaker wants to go on holiday for seven months. I don’t know what he’s up to. I’m looking for a fight.”

http://www.mmafighting.com/2017/1/1...t-ufc-middleweights-for-refusing-to-fight-him

“I wanted to fight Anderson [Silva] and the UFC said ‘well you don’t have a big enough name’ but now he’s fighting Derek Brunson,” Mousasi said. “Luke Rockhold is injured but I see him training all the time. Chris Weidman doesn’t pick up his phone. The UFC offered him that fight a couple of times. [Robert] Whittaker wants to go on holiday for seven months. I don’t know what he’s up to. I’m looking for a fight.”

Moose spitting fire!

Mousasin kohdalla aina tämä sama tarina vuodesta toiseen, kukaan ei halua otella sitä vastaan ja UFC ei halua Silva matsia. Vitor matsiakin pihistivät pitkäään. Ei oo helppoo Moosella.

Internetissä on vähän ollu puhetta että EURO FC:n taru on loppu, mutta hätä ei ole tämännäköinen NFC on herännyt henkiin ja toista tapahtumaa suunnitellaan turkuun

Mites tuo KSW, sehän on aika suosittu? Nehän suunnittelevat 60,000 mahtuvalle areenalle iltamaa? Onko niillä laajentumissuunnitelmia ympäri eurooppaa? Siis eikö se ole Puola-only tällä hetkellä vai?

Mikähän ihme sit on käynyt EURO FC:lle?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom