Deleted member 99008
Mun mielestä Kenny jo pyysi anteeksi plagioinnin kohteelta Twitterissä ja ko. henkilö antoi tapauksen anteeksi.
#FREEFLORIAN
#FREEFLORIAN
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BJ Penn officially ends retirement: 'I want to go get that 145-pound belt'
http://www.mmafighting.com/2016/1/1...145-pound?_ga=1.89010013.758891097.1452982198

:D

:D
Suomeksi: Siis vittu mitä paskaa... mutta nyt on ainakin jokin mahdollisuus, että BJ voisi lähteä edes hieman arvokkaammin aurinkoon, viimematsista ei oikein alemmas enää pääse, ja rakastan ja tuen LW Goattia silti, nyt ja aina.
Mieluummin vaikkapa Penn vs Gomi hematch Rizinissä ja molemmat siitä eläkkeelle.
Mites matsi CM Punkkia vastaan, painoluokalla ei nyt niin suurta merkitystä pitäis olla. CM sais kovan nimen vyölleen voitolla (Olkoonkin way out of prime BJ:stä) ja BJ sais hyvää mainosta paluulleen selkeästi isommasta WWE tähdestä.
Mites matsi CM Punkkia vastaan, painoluokalla ei nyt niin suurta merkitystä pitäis olla. CM sais kovan nimen vyölleen voitolla
VITOR BELFORT VS. RONALDO SOUZA TO HEADLINE UFC CARD IN BRAZIL ON MAY 14
http://www.sherdog.com/news/news/Vi...o-Headline-UFC-Card-in-Brazil-on-May-14-98801
Mitähän tästä pitäisi tulkita? Silva menee voitolla Bispingistä tittelimatsiin, Rockhold parantelee vammoja ja tämän matsin voittaja titteliotteluun vai typerä insta rematch Weidmanin kanssa...
Mun mielestä Weidman on se ykköshaastaja kun jeesus-mies kärys. Se matsihan oli tasainen (ennen kun ei ollut enää :D) ja Weidman tais jopa satuttaa Rockholdia niillä vartalopotkuilla ennen kun joutui mattoon.
Tosin henk.koht. en pidä instant rematcheista. Weidmanille joku vastus ja siitä sit tittelimatsiin.
Mun mielestä Weidman on se ykköshaastaja kun jeesus-mies kärys. Se matsihan oli tasainen (ennen kun ei ollut enää :D) ja Weidman tais jopa satuttaa Rockholdia niillä vartalopotkuilla ennen kun joutui mattoon.
Tosin henk.koht. en pidä instant rematcheista. Weidmanille joku vastus ja siitä sit tittelimatsiin.