Kamado grilli vai kuitenkin kaasugrilli?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaizu71
  • Aloitettu Aloitettu
Mä oon sillai terveellä tavalla kateellinen teille, täällä pääkaupungin keskustassa ei vain ole omalle grillille mitään saumaa ja ai että miten hienoa olis bodaussafkaa duunaa tommoisella.
Onhan toi aika hidaskäyttöinen pömpeli (hiilistä riippuen). Safkan tekeminen on vähän niin kuin prosessi. :)

Mulla oli Rööperissä sähkögrilli partsilla. Käytin sitä kaksi kertaa. Ei sitä grilliksi voi kutsua. Mökillä pääsee jumppaamaan tulella.

E:
Mökillä on muutekin kaikkea snadia koko ajan, kuten polttopuiden kanssa puleeraamista, terassin öljyämistä jne.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse asun Porvoossa omakotitalossa, joten pihalta löytyy kamado sekä kaasugrilli. Kamado oli paras sijoitus pitkiin aikoihin.
 
Koeponnistin uusia hiiliä. Ihan toimivilta tuntuivat sekä savusteluun ja jälkipolttona rillin puhdistukseen, kivasti heilahti +350 asteeseen.

8718836050794.jpg
 
Koeponnistin uusia hiiliä. Ihan toimivilta tuntuivat sekä savusteluun ja jälkipolttona rillin puhdistukseen, kivasti heilahti +350 asteeseen.

katso liitettä 229113
Toi on ymmärtääkseni yksi kovimmista puulajeista.

Mistä ostit? Laadukkaampia hiiliä ei ihan joka puodista löydy. Hinta luultavasti 39,90, mikä vaikuttaa pikkuisen kartellihommelilta. :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom