Kalorit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viiva
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Okei eli tällänen tyhmä ongelma. Kun olen nyt reenaillu tässä jonkin aikaa ja alan saada liikkeitä tuntumaan oikeissa kohdissa ja hyvin, mutta sitten tällänen ongelma kun syöminen. Monena päivävä ehdin syödä koulussa ja heti sen jälkeen kotona ja illalla. Eli musta tuntuu, että syön liian vähän.. oon laskeskellu noita kaloreita mitä saan päivässä niin ne heiluu 1500kcal-2500kcal. ja käsitykseni mukaan mun pitäis syödä siis lisää. Ja kulutuksesta sen verran, että en paljoa ehdi tehdä kuin kouluun,kotiin syömään, salille tai harjoituksiin joita on 1-2krt viikossa. eli siis kulutuksen ei mielestäni kuuluisi olla mikään hirveän suuri. Joten osaako joku suurinpiirtein kertoa minulle kuinka paljon tulisi päivässä syödä jotta lihakset "kasvaisivat" :evil: :evil:

:wall:

riippuu myös sun omasta painosta toi että paljonko tarvitsee syödä. Jos massaa haet niin varmaan siinä 2500-3000kcal per päivä ja r30%hh40%pr30%.

riippuu myös sun omasta painosta toi että paljonko tarvitsee syödä. Jos massaa haet niin varmaan siinä 2500-3000kcal per päivä ja r30%hh40%pr30%.

No olen nuori vielä, että painan jotain 70kg. ja pituutta +175. :S mitä r30%hh40%pr30% ?
:wall: sori pakko kysyy oon ulkona näistä. Sitten semmone juttu ku et ku käyn duunissa silloin tällöin ni ois kiva tietää, että mitkä vois olla viisaat eväät sinne ku useesti siellä tulee syötyyn vähä epäterveellisesti ja todella vähän. :Ss

rasvoista 30% kaloreista, hiilareista 40% ja proteiineista 30%. siis kokonaiskalorimäärästä. syöt ennen duunia kunnolla ja duunissa vaikka raejuustopurkki & 2 banaania riippuu kuinka kauan joudut sillä pärjäämään

rasvoista 30% kaloreista, hiilareista 40% ja proteiineista 30%. siis kokonaiskalorimäärästä. syöt ennen duunia kunnolla ja duunissa vaikka raejuustopurkki & 2 banaania riippuu kuinka kauan joudut sillä pärjäämään

Okei kiitoksia tästä :) duuniin meen 10.00 ja pääsen 16.00. eli yritetään saada 2500-3000kcal päivää kohti..

Proderinkit on myös hyviä töihin esim välipalaks. Tai rahka ja joku hedelmä..... Onhan näitä ;)

Ou vois kokeilla rahkaa ;D tuntuu vaan olevan ongelmana se, että ku pitäis syödä kummiski suht paljon ja aika on kortilla ni milloin syön.. reppuun banskuu mukaan? :D

No eikös kahvitunnit ole lakisääteisiä? Niin silloin vaikka otat rahkaa :)

Ja siis tietysti sun pitää syödä paljon muutakin. Nuo proderinkit ja rahkat on nimenomaan välipaloja, ei päivän pääruokia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom