Kalorit plussalle (gallup tms.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konna
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
52
Sain hyvän ruokavalio-ohjeen ystävältäni ja söin sen mukaan viimeisimmät neljä kuukautta. Paino nousi kohisten ja nyt se on tasaantunut.

Kysyisin sellaista asiaa, että miten te, jotka laskette tarkemmin mitä panette suuhunne, pidätte yllä pluskaloreita? Onko teillä joku tietty tarkkailujakso, ja jos sen aikana paino ei nouse tarpeeksi niin nostatte kaloreita? Minkä verran? Kuinka pitkä jakso?

Vai menetelläänkö tämän kanssa siten, että kun painon nousu pysähtyy, niin nostetaan kaloreja esim. 500:llä ja syödään sen mukaan kunnes paino taas pysähtyy ja nostetaan taas kalorimäärää tuolla 500:llä?

Konna sanoi:
Sain hyvän ruokavalio-ohjeen ystävältäni ja söin sen mukaan viimeisimmät neljä kuukautta. Paino nousi kohisten ja nyt se on tasaantunut.
Etkös olekkaan käyttänyt DC:n antamia ohjeita ruokavaliosta, vai onko hän sinun ystävä? :D

Itse en tosiaankaan laske kaloreita, ainoastaan proteiinit. Olen seurannut painon kehitystä siten, että nousu olisi sen 0,5 kg viikossa. Mikäli tämä ei täyty lisään hieman esim. rasvoja tai hitaita hiilareita. Jos nyt Kilokaloreista puhutaan, niin voisit yrittää nostaa päivittäistä energian saantia aluksi n. 200-300 Kcal ja katsoa mihin paino kehittyy.

toolate sanoi:
Etkös olekkaan käyttänyt DC:n antamia ohjeita ruokavaliosta, vai onko hän sinun ystävä? :D

Itse en tosiaankaan laske kaloreita, ainoastaan proteiinit. Olen seurannut painon kehitystä siten, että nousu olisi sen 0,5 kg viikossa. Mikäli tämä ei täyty lisään hieman esim. rasvoja tai hitaita hiilareita. Jos nyt Kilokaloreista puhutaan, niin voisit yrittää nostaa päivittäistä energian saantia aluksi n. 200-300 Kcal ja katsoa mihin paino kehittyy.

Joo, kiitti. Kuten treenipäiväkirjasta huomaa, niin jotain on muuttunut treenien suhteen. No treeni kyllä kulki DC:llä, mutta silti (ehkäpä siksi kun olen niin aloittelija) paino ei noussut ja tuntui, että lihakset eivät saaneet tarpeeksi vastetta.

En osaa treenata muuten, kuin joka kerta se 3-4 sarjaa per liike naama punaisena, kunnes lihakset ei toimi enää lainkaan. Esim. pohkeet saan viimein treenattua näin joka kerta niin kipeiksi, että tarvitsen välttämättä 6 välipäivää :)

Nelijakoisella tuli ensimmäisten parin kuukauden aikana muistaakseni 6 kiloa lisää, josta läskin osuus oli tosi vähäinen. Tuohon mulla oli semmoinen oiva ravinto-ohjelmakin. Joku kuukausi on siis mennyt sillä lailla, että olen syönyt tuon saman ohjelman mukaisesti, tosin joskus ottanut vähän olutta, keksiä tai reiluja liha-annoksia, ja minkäänlaisia heilahteluja ei ole painossa näkynyt riippumatta lainkaan siitä mitä suuhun pistää.

Niinpä ajattelin, että pitäisikö niitä kaloreita lyödä sitten ihan kunnon kakku lisää joka päivälle. No nostan nyt sitten 300:lla öljyjä lisäämällä (proteiineja n. 3 g/kg ja hiilihydraatteja tarpeen mukaan) ja katsotaan jatkuuko lihan tulo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom