Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on plussilla pahempi nälkä kuin dietillä, tosin joudun syömään muutenkin kurinalaisesti ettei paino karkaa.Juu treenijuomissa on hiilaria ja tässä oon jo monta viikkoa nostellut hiilareita ylöspäin ja ollut pitkään silleen että rasvaa on enemmän lepopäivinä ja hiilareita vähemmän lepopäivinä.
Mutta kyllä sieltäkin niitä löytyy.
Aineenvaihdunta nyt porskuttaa hyvin ja nälkäkin kerkeää tulla vaikka plussilla mennäänkin.
Ja mietinkin just että jos nostaisin lepopäivän hiilarit samalle tasolle treenipäivän kanssa. Siis ilman niitä treenijuomien hiilareita. Ja että laitanko rasvat tasan kumpaankin päivään.
Sitä mukaa kun kroppa kiristyy kannattaa painonpudotuksen tahdinkin olla hieman rauhallisempi. Mitään kilo per viikko -tahtia ei enää kannata vetää. Eli näiden viimeisten kilojen kohdalla keskittyisin siihen, että proteiinia tulee tarpeeksi ja paino ei putoa liian nopeasti. 3 tuntia aerobista on myös aika paljon 4-5 salikerran lisäksi, itse ehkä karsisin hieman juuri sieltä ettei kalorivaje veny liian suureksi.Morjesta!
Kalorivaje on päällä ja aattelinki kysästä että mitä ihmiset on mieltä?
165/69 27v. ja lähtö paino oli 3 viikkoa sitten n. 71-72kg. Kreatiini jäi pois dietin alussa. Työkseni teen seisomatyötä, missä tulee käveltyä välillä ihan reippaasti. Askeleita tulee päivässä 10000-16000.
Salia tulee 4-5 kertaa viikkoon, siihen aerobiset päälle n. 3h viikossa. Makrot on kutakuinki P. 140g R. ~60g, loput kalorit hiilareista. Oon syöny kokoajan todella tarkkaan ~2000kcal, ja eilen havahduin että onkohan se liian vähän? Ihanne paino ois varmaan 65kg, sillä painolla pitäis päkki näkyä jo ihan hyvin. Eli siis parit vikat kilot pois ja minimoida lihaskato!!! Syönkö liian vähän? Tavoite olla maalissa on 1.6 joten 1,5kk aikaa tehä taikoja. Ollaanko menossa oikeeseen suuntaan?
Tää on mun henkilökohtainen mielipide, mutta en näe juuri järkeä painonpudotuksen hitaassa startissa.Mites tommoinen 3000 kcal/pv, kun salilla ja 2700kcal kun lepopäivä. Mitat siis 94kg/185cm ja 17v ja salilla tulee käytyä 4krt/vk. Tavoitteena olisi siis päästä 94kg->85kg noin 3-4kk. Olisiko parempi syödä tuo 3000kcal sen aikaa kun se toimii vai alkaa vaan suoraan syömään 2000-2500kcal?