Kalorisovellukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EmillimE
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt kun on nämä kosketusnäyttöiset puhelimet lisääntyneet niin sovelluksia tulee päivittäin uusia, mukaan lukien urheiluun liittyviä ja kalorilaskureita.

Itse olen iPhoneeni ladannut nyt sovelluksen nimeltään "MyFitnessPal" johon pystyn alle minuutissa merkitsemään kaiken mitä juuri söin ja niiden sisällön, jos jostain syystä jotain tuotetta ei ole niin voin itse lisätä sen kaikkien nähtäväksi. Tämä auttaa todella paljon kalorien/proteiinien/hiilihydraattien yms laskemisessa kun ei tarvitse itse nähdä vaivaa melkein yhtään.

Mitä kokemuksia ja/tai mielipiteitä teillä on kyseisistä ohjelmista.

PS. Pahoitteluni jos kyseinen aihe on jo, mutta haku ei jostain syystä toimi minulla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kalorilaskureita mä nyt en muutenkaan käytä kuin hyvin satunnaisesti, ni mulla ei sellasta oo. Mutta painon seuraamisen kännykät ovat tehneet erittäin käteväksi. Mulla on mun androidillani sellanen ku Simple weight recorder. Suosittelen erittäin lämpimästi.

Päätin asentaa kyseisen ohjelman, mutta yksi kysymys olisi ennen sitä. Käyttääkö kyseinen ohjelma nettiä, kun se on päällä. Eli tuleeko isokin lisälasku, kun minulla on liittymä, jossa netin käyttö maksaa ihan tolkuttomasti?

Kumman ohjelmasta nyt puhut? Itse en ole kyllä miettinyt tuollaista kun tuo netti kuuluu liittymään, en kyllä uskaltaisi käyttää jos netti maksaisi maltaita. Kannattaa kattoa kyseisen sovelluksen koti sivuilta, että jos siellä mainitaan jotain

Kumman ohjelmasta nyt puhut? Itse en ole kyllä miettinyt tuollaista kun tuo netti kuuluu liittymään, en kyllä uskaltaisi käyttää jos netti maksaisi maltaita. Kannattaa kattoa kyseisen sovelluksen koti sivuilta, että jos siellä mainitaan jotain
En edes ajatellut, että Joppakin olisi jotain ohjelmaa suositellut, vaan puhuin tuosta MyFitnessPalista.
No aloin jo käyttämään tuota nettiversiota(eli ei kännykkää), joten ei tarvi enää siitä huolehtia. Sen verran laiska ihminen olen, että en jaksa alkaa etsimään infoa, enkä latailemaan kännykkään, kun tuota voi käyttää tietokoneellakin :).

Kaikille MyFitnessPal:in käyttäjille tiedoksi, että nettisivuilta voi muokata sitä proteiinin, hiilihydraatin ja rasvan suhdetta sekä PALJON muuta!! Eipä kestä Murkina

Ja sieltä ruoka hausta löytyy myös paljon suomalaisia tuotteita kuten Pirkan jauheliha yms

Tämän päivän syömisillä näyttäisin olevan lähes tonnin miinuksilla kaloreissa, kun tavoitteena olisi nostaa painoa puoli paunaa viikossa :). Toisaalta on tullut tänään pelattua jääkiekkoa, käytyä salilla, sekä käytettyä koiria iltalenkillä, niin ei kai se ole ihmekään. No huomenna sitten menetetyt kalorit takaisin.

Kaikille MyFitnessPal:in käyttäjille tiedoksi, että nettisivuilta voi muokata sitä proteiinin, hiilihydraatin ja rasvan suhdetta sekä PALJON muuta!! Eipä kestä Murkina

Ja sieltä ruoka hausta löytyy myös paljon suomalaisia tuotteita kuten Pirkan jauheliha yms

Koitin just etsiäkin mistä noita makroravinne tavoitteita saa muutettua...kiitoksia.

Onko kyseessä siis MyFitnessPal.com yhtiön Calorie Counter & Diet Tracker niminen ohjelma? Tuolla nimellä löytyy ainakin app storesta. Kannattanee myös mainita, että tuo ohjelma on ilmainen. Tietojen synkronointi ja backuppaus vaatii tunnuksen tekemisen tuonne sivustolle.

Tuossa vielä linkki http://www.myfitnesspal.com/

Onko kyseessä siis MyFitnessPal.com yhtiön Calorie Counter & Diet Tracker niminen ohjelma? Tuolla nimellä löytyy ainakin app storesta. Kannattanee myös mainita, että tuo ohjelma on ilmainen. Tietojen synkronointi ja backuppaus vaatii tunnuksen tekemisen tuonne sivustolle.

Tuossa vielä linkki http://www.myfitnesspal.com/

Juu nimi on näköjään muuttunut, mutta kyllä tuo juuri jossa on valkone baletti tanssija sinisellä taustalla

Ajattelin nostaa tämän ylös, koska varmasti on jollekkin hyötyä

On kyllä pätevän oloinen ohjelma.

Mistä saa P/H/R suhteet vaihdettua?

Uskon edelleen tämän auttavan jotain ihmistä joten Bring Up My Post :)

Ainaki windowsphone -versio tästä sovelluksesta on sen verran buginen ja kankee, että mieluummin käytän kalorilaskuri -sivustoo.
Tosin, toi viivakoodinlukija tuntuu pelittävän mukavasti. Toivottavasti tulis jotain päivitystä ohjelmaan, niin vois ehkä ottaa jokapäiväseen käyttöön.

Ainaki windowsphone -versio tästä sovelluksesta on sen verran buginen ja kankee, että mieluummin käytän kalorilaskuri -sivustoo.
Tosin, toi viivakoodinlukija tuntuu pelittävän mukavasti. Toivottavasti tulis jotain päivitystä ohjelmaan, niin vois ehkä ottaa jokapäiväseen käyttöön.

Laita viestiä sille tuon kehittäjälle, itte laitoin (en muista mistä aiheesta) sille viestiä ja se vastasi päivän kuluessa ja jopa toteutti sen parannusehdotuksen

Joo, siel on palautteessa jo aika hyvin muutki valitelleet. Kattoo ny tapahtuuko mitään muutosta.

Kokeilin myös Microsoftin omaa Livescape -sovellusta. Ohjelmasta löytyi kaikki tarvittava ja vaikutti muutenkin hyvältä.
Tosin, ruokien lisääminen oli kohtalaisen tuskaista alkuun. Tietopankki ei tunnista näitä Suomen marketeista löytyviä tavaroita, joten joutuu etsimään vastaavat tai laittamaan manuaalisesti.
Useimmin käytetyt ruuat tallentuu pikavalikkoon, josta ne on sitten helppo poimia.
Ohjelma kustantaa sen 5e. Ohjelmaa toki sai kokeilla alkuun 14 päivää ilmaiseksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom