Kaloriongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jamaha
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
training_day sanoi:
Itselläkin oli tuo ongelma, että heti heräämisen jälkeen ei saanut ruokaa alas, mutta ainakin omalla kohdalla se oli opettelu kysymys. Kun muutaman viikon söi "väkisin" aamulla, niin sitten se ei enää ollutkaan ollenkaan hankalaa vaan enemmänkin välttämätöntä ja mukavaa :)

Sama juttu! Mutta, kun kropan totuttaa siihen aamupalaan, niin se alkaa myöskin sitä vaatia. Ja mä luulen, että aamupalan syöminen pitemmällä aikavälillä vähentää iltasyömisiä. Kroppa ei tunne tarvetta tankata illalla hiilaria, kun tietää saavansa sitä heti aamulla. Ainakaan mulle ei einää tule niitä iltasyöpöttelykohtauksia, jolloin ennen tuli aina syötyä vaaleeta leipää tai vastaavaa pullamössöä. Noh, tällasta mutu-juttua vaan heittelen. Mutta kannattaa ainakin kokeilla...

esni sanoi:
Sama juttu! Mutta, kun kropan totuttaa siihen aamupalaan, niin se alkaa myöskin sitä vaatia. Ja mä luulen, että aamupalan syöminen pitemmällä aikavälillä vähentää iltasyömisiä. Kroppa ei tunne tarvetta tankata illalla hiilaria, kun tietää saavansa sitä heti aamulla. Ainakaan mulle ei einää tule niitä iltasyöpöttelykohtauksia, jolloin ennen tuli aina syötyä vaaleeta leipää tai vastaavaa pullamössöä. Noh, tällasta mutu-juttua vaan heittelen. Mutta kannattaa ainakin kokeilla...
Itselläni ei iltasyömisen kanssa ole ongelmia ollut aikaisemminkaan, mutta tärkeinpänä syynä kunnon aamupalan nauttimiselle näen sen, että saa katkaistua yöllä alkaneen katabolian ja tyrkättyä elimistön heti aamusta kunnolla käyntiin.

esni sanoi:

Täsmälleen samanlaisia havaintoja olen tehnyt itsekin. Kuten tuossa aikaisemmin totesinkin jo, puolisen vuotta sitten en syönyt mitään aamulla. Illalla tulikin sitten usein "mätettyä" melko lailla, ja se näkyi peilissä. Nykyään kun olen edes jotain saanut syötyä aamulla, niin iltapala on kutistunut huomattavasti. Täytyy vaan edelleen yrittää totuttaa kroppaa ottamaan vastaan suurempia (lue: kunnollisia) aamupaloja...

Back
Ylös Bottom