Kalorilaskuri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tinakoo
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyykö keneltäkään excelissä toimivaa kalorilaskuria(sellaisen pohjaa), joka ois valmiiksi koodattu ja johon ois helppo syöttää omia safkoja ja niiden sisältöjä. Ohjelma laskis sit erilleen rasvat,hiilarit ja proteiinit. Olen joskus käyttänyt sellaista ja haluaisin sellaisen itselleni. Omat aika/taito/kärsivällisyys ei riitä sellaisen kasaamisen alusta asti. Olisin superhyper kiitollinen jos sellainen joltain löytyis ja saisin sen vielä itselleni asti. :hyper:

Olen juuri aloittanut kisadieetin, ensi syksyn kisoja ajatellen. Tällainen yo. laskuri helpottais päiviä, jolloin ei pysty syömään juuri niitä ruokia mitkä ovat dieettiin suunniteltu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten olis www.kalorilaskuri.fi? Tuon kätevämmäksi ei varmaan voi asiaa tehdä ja hintakin on varsin kohtuullinen.

tai sit www.xlgain.com, hinta on vielä kohtuullisempi :jahas:

:D

mulla on jonkinlainen kyhäelmä, mutta sitä pitäis parannella vielä reilusti...

e: pistä vaikka yv:llä spostiosoittees ni lähetän...

Ei oo Excel-käkätin vaan oma ohjelmansa, melko halpa kuitenkin:
http://www.crosstrainer.ca

Ite oon tykänny kiristelyhommissa kyllä. Osaa ruokalaskurit (myös hivenaineet+vitamiinit jos näiden kanssa jaksaa piperrellä), päivittäiset tavoitekalorit pitkän tähtäimen tavoitetta silmälläpitäen, ottaa huomioon päivän treenien kulutuksen jos pitää tuossa edes karkealla tasolla treenikirjaa, piirtelee kivoja käppyröitä, punnitukset ja rasvaprosenttikirjanpito jne.

Ainoa miinus oikeastaa on että alkuun joutuu ite naputtamaan ruokien ja ainesten arvot kantaan kun valmiissa mukana tulevassa kannassa on jenkkilän tuotteita suurin osa.

Kiitos kaikille, hyvistä vinkeistä. Toi www.xlgain.com on tosi kiva. Siinä voi hyvin pitää päiväkirjaa safkoista,treenistä ja vaiks kuvagalleriaakin. Suosittelen aamulenkin lämpöisesti :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom