Olen aika nyyppä näissä ravintoasioissa ja tarttis vähä apua. Eli jaksaisko joku lähtee arvioimaan tän päivän esimerkkiruokailusta, (toistuu joka päivä lähes samana) että paljonko siitä kertyy kaloreita ja riittääkö se optimaaliseen lihaskasvuun? Ehdotukset ja ideat toki tervetulleita!
- 7.15 (aamupala): 4 paahtaria välissä kinkkua, yksi ehrman (250gr) ja tuoremehua + vitskut.
- ~10.30 (välipala): reilu desi (en tiedä paljon grammoissa) heraa.
- 12.00 Ruokailu duunin ruokalassa tai vaihtoehtosesti kebabit tai chinkit jossain naamaan, yleensä kanaa/kalaa ja riisiä + salaatit ja leivät.
- 14.00 (välipala) 250gr ehrman.
- 16.30 Ruoka himassa ennen treeniä, norm. kanaa, riisiä, raejuustoa n. 1/3 purkki jälkkäriks rahka.
- 19.30 Palautusjuoma
- 20-21 Iltapala, pari ehrmanii, pari leipää ja rkl öljyä aina kun muistan.
Kuulostaako tää miltään? Nää mä oon just ja just pystyny tsemppaa, mut duunissa on välillä vähän vaikee säätää mitää isompaa (asiakaspalvelu). Ainii ja mitat oli 73kg ja 174cm. Puoltoista vuotta reenaillu välittämättä ruokapuolesta ja nyt rupes kyllästyttää tää huono lähes olematon kehitys!
- 7.15 (aamupala): 4 paahtaria välissä kinkkua, yksi ehrman (250gr) ja tuoremehua + vitskut.
- ~10.30 (välipala): reilu desi (en tiedä paljon grammoissa) heraa.
- 12.00 Ruokailu duunin ruokalassa tai vaihtoehtosesti kebabit tai chinkit jossain naamaan, yleensä kanaa/kalaa ja riisiä + salaatit ja leivät.
- 14.00 (välipala) 250gr ehrman.
- 16.30 Ruoka himassa ennen treeniä, norm. kanaa, riisiä, raejuustoa n. 1/3 purkki jälkkäriks rahka.
- 19.30 Palautusjuoma
- 20-21 Iltapala, pari ehrmanii, pari leipää ja rkl öljyä aina kun muistan.
Kuulostaako tää miltään? Nää mä oon just ja just pystyny tsemppaa, mut duunissa on välillä vähän vaikee säätää mitää isompaa (asiakaspalvelu). Ainii ja mitat oli 73kg ja 174cm. Puoltoista vuotta reenaillu välittämättä ruokapuolesta ja nyt rupes kyllästyttää tää huono lähes olematon kehitys!