kaloreista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ammii
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tarvisin hiukka apua noissa kaloreissa.. elikkä jos haluun tiputtaa painoo ja olla miinuskaloreilla niin miten selvitän sen et paljonko saan syödä.. oon 170cm ja painoa 58-59kg.. meneekö se silleen et peruskulutukseen lisätään paljon kuluttaa liikunnalla ja sitten siitä miinustaa se vaikka -500kaloria.. vai??
mun viikkokulutukseni on jotain 3000-4000,riippuen viikosta, ja päivässä menee yleensä vähintään se 400kaloria ja maksimillaan ollaan siel 1000.. riippuu mitä treenie on sinä päivänä ja paljon.. eli siis osaako joku fiksu sanoa että paljon suunnilleen esim. mulla vois olla se peruskulutus ilman liikuntaa, ne laskimet mitä on noilla nettisivuilla antaa aina vähän eri tuloksii ja ku en tosiaan ihan kaikkea tästä asiasta ymmrrä.. eli nyt olis paikalla oppi tunti tyhmälle=)

Ainoa tapa selvittää kulutus tarkasti on laskea paljonko urheilet, paljonko syöt ja katsoa millä määrillä paino pysyy samana.

400-1000kcal päivässä on kyllä ihan, ihan liian vähän kelle tahansa.

Siis syöt päivässä 400kcal ja joskus jopa 1000kcal?!?! Ei jeesus ei se kyllä noin pidä mennä. Oma lemmikki kilpikonnakaan ei eläisi noilla määrillä.. Lue punttimimmien palstaa niin opit vähän.

Tässä on loistava threadi mistä voit katsoa muitten mimmien syömisiä:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=28758

ammii sanoi:
ja neiti, ei mulla tarkoituksena ole tiputtaa painoa,haluisin saada lihakset hiukka paremmin näkyviin ja sen timmin mahan ja ainahan sitä vois olla vähän timmimpi.. ja lähinnä just haluisin tietää sen että syönkö tarpeeksi(ja oikein), mutta en kyllä halua lihotakkaan yhtään..

Mitä sä nyt siis haluat?

ammii sanoi:
tarvisin hiukka apua noissa kaloreissa.. elikkä jos haluun tiputtaa painoo ja olla miinuskaloreilla niin miten selvitän sen et paljonko saan syödä.. oon 170cm ja painoa 58-59kg.. meneekö se silleen et peruskulutukseen lisätään paljon kuluttaa liikunnalla ja sitten siitä miinustaa se vaikka -500kaloria.. vai??
mun viikkokulutukseni on jotain 3000-4000,riippuen viikosta, ja päivässä menee yleensä vähintään se 400kaloria ja maksimillaan ollaan siel 1000.. riippuu mitä treenie on sinä päivänä ja paljon.. eli siis osaako joku fiksu sanoa että paljon suunnilleen esim. mulla vois olla se peruskulutus ilman liikuntaa, ne laskimet mitä on noilla nettisivuilla antaa aina vähän eri tuloksii ja ku en tosiaan ihan kaikkea tästä asiasta ymmrrä.. eli nyt olis paikalla oppi tunti tyhmälle=)
Nyt nyt nyt kyllä totaa..Joko sulla on noi luvut menny vahingossa väärin tai sit jotain on pahasti vialla? 3000-4000 kaloria viikossa? Ei voi kyllä millään pitää paikkaansa? Mä kulutan ton 3000 kaloria päivässä. Tarkistapa vielä noi luvut niin katsotaan missä mennään. :)

400 kaloriin mahtuu suurinpiirtein: Pala ruisleipää, pieni jugurtti, 2 perunaa, lasillinen maitoa ja yksi banaani.

Kai tuolla joku pieni tyttönen voi juuri ja juuri hengissä pysyä.

sivarinlötkö sanoi:
400 kaloriin mahtuu suurinpiirtein: Pala ruisleipää, pieni jugurtti, 2 perunaa, lasillinen maitoa ja yksi banaani.

Kai tuolla joku pieni tyttönen voi juuri ja juuri hengissä pysyä.

Jos tarkotat pienellä alle 6kk ikäistä niin kyllä.. :jahas:

Mä syön varmaan treenien jälkeen pelkästään yli 400kaloria, eihän tollaisella ruokavaliolla tuu toimeen ku anorektikot...

tarkoitin paljon kulutan liikunnalla viikossa ja sitten vielä laitoin siihen että päivässä yleensä päivässä kulutan liikunnalla vähintään 400kaloria ja maksimillaan jotain 1000kaloria. ja se että paljonko saan kaloreita ruuasta ni en tiedä mutta luulen et se on jotain 2000 kalorin luokkaa, riippuu päivästä.

ammii sanoi:

Kukaan ei voi sinulle kertoa, millä kalorimäärällä painosi pysyy ennallaan, nousee tai laskee. Parhaiten sen saa selville kokeilemalla eri kalorimääriä. Toki on joitain laskukaavoja olemassa (en nyt muista yhtäkään, enkä viitsi etsiäkään), joilla voi arvioida omaa peruskulutustaan mutta sekin on suuntaa antavaa. Neuvoisin siis ottamaan kynän kauniiseen käteen, raapustamaan paperille päivittäiset syömiset ja laskemaan siten kalorit. Keittiövaaka ja finelin sivut (www.fineli.fi) ovat oiva apu kalorien laskemisessa. Kannattaa myös lukea pakkausten tuoteselosteita (monesti kerrottu, kuinka paljon yhdessä annoksessa on kaloreita) ja opiskella pakkista. Puhdasta ruokaa saa muuten mussuttaa aikamoisia määriä, jotta saa päivittäisen kaloritarpeensa täyteen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom