BB PRO Kali Muscle

En missään nimessä usko että esim. itselläni olisi pienintäkään mahdollisuutta kasvaa Kalin mittoihin vaikka vetäisin rekaĺlisen roinaa.

Tämä on nimenomaan se epäkohta mitä olen tässä yrittänyt korostaa. Ihmiset, jotka eivät kuureillaan yllä samanlaisiin tuoksiin kuin joku toinen, perustelevat tämän itselleen sillä, että no kun se toinen käyttää enemmän ku mä. Mutta näinhän se ei vain valitettavasti aina mene.

Tämä on nimenomaan se epäkohta mitä olen tässä yrittänyt korostaa. Ihmiset, jotka eivät kuureillaan yllä samanlaisiin tuoksiin kuin joku toinen, perustelevat tämän itselleen sillä, että no kun se toinen käyttää enemmän ku mä. Mutta näinhän se ei vain valitettavasti aina mene.
Tässä asiassa ollaan samaa mieltä. Mä vaan en alunperin puhunut ollenkaan tästä asiasta vaan sinä veit keskustelun tälle linjalle. Tämän asian suhteen ei siis ole mitään erimielisyyttä edes ollutkaan.

Mun pointti oli se että ulkonäköstandardeiden suhteen taso on vedetty niin korkealle että edes loistava natufysiikka ei ole tarpeeksi näyttävän näköinen. Tästä johtuen lisäravinnefirmat yms. eivät kelpuuta oikeita natuja mainosnaamoiksi. Roinaaja ei ole kovin uskottava myymään uusimpia tribulus-testobuustereita niin siksi näitä helvetin feikkinatuja on ylipäätään olemassa. Sama pätee lehtien kansikuviin ja moneen, moneen muuhun asiaan. Täysin valheellista markkinointia siis. Se näissä feikkinatuissa meikäläistä henkilökohtaisesti vituttaa.

Mun pointti oli se, että ulkonäköstandardeiden suhteen taso on vedetty niin korkealle että edes loistava natufysiikka ei ole tarpeeksi näyttävän näköinen. Tästä johtuen lisäravinnefirmat yms. eivät kelpuuta oikeita natuja mainosnaamoiksi. Roinaaja ei ole kovin uskottava myymään uusimpia tribulus-testobuustereita niin siksi näitä helvetin feikkinatuja on ylipäätään olemassa. Sama pätee lehtien kansikuviin ja moneen, moneen muuhun asiaan. Täysin valheellista markkinointia siis. Se näissä feikkinatuissa meikäläistä henkilökohtaisesti vituttaa.

Samaa mieltä, mutta näinhän se on valitettavasti ollut kautta aikain. Onhan se tottakai päivänselvää, että parempi menekki niillä lisäravinteilla tulee olemaan, kun niitä markkinoidaan jollain sarjakuvahahmoa muistuttavalla keholla verrattuna riutuneeseen cbb fysiikkaan :)
Rahahan se on tässäkin se takapiru, joka pitkälti puhuu ja sanelee pelisäännöt. Kun ykkösprioriteettina on mahdollisimman suuri voitto, saattaa menetelmät siihen pääsemiksi olla myös joskus epäeettisempiä.

Jos jotain kiinnostaa Kalin pimeä menneisyys niin voipi lähteä liikkeelle googlettamalla "chuck basher".

Disclaimer: jos homoseksuaalinen aikuisviihde järkyttää mieltäsi niin jätä väliin.

Jos jotain kiinnostaa Kalin pimeä menneisyys niin voipi lähteä liikkeelle googlettamalla "chuck basher".

Disclaimer: jos homoseksuaalinen aikuisviihde järkyttää mieltäsi niin jätä väliin.

Tai lukea hänen kirjan, jossa paljastaa nämä asiat :)

Back
Ylös Bottom