BB PRO Kali Muscle

olen aika pitkälle samaa mieltä. Ainoa mikä minua hieman häiritsee koko kuviossa on, se että kusettajatko tämän mailman perii ja saa isoimmat tilipussit? Ja mikä tässä mailmassa nyt enää oikein olis, mutta asioista jotain tietävänä tekee aivan pahaa, kun joku ihan päivänselvä megaroinaaja jatkuvasti vakuuttelee gainssien olevan nuudelien ja jonkun tunafishin ansiota.
Mielestäni se on ihan ymmärrettävää jos ei myönnä roinaavansa tai väistelee asiaan liittyviä kysymyksiä. Mutta se että väittää kivenkovaa olevansa naturaali vaikka on päivänselvä roina-ukko on helvetin vastenmielistä. Pahimpia on nämä roinaajat jotka vannovat olevansa naturaaleja ja samalla tahkoavat rahaa omilla lisäravinnelinjoillaan ja myyvät treeniohjelmiaan oikeille natuille, joilla ei ole toivoakaan päästä edes lähelle sitä oman "natu"-idolin kondista ilman raskasta lääkitystä.

Haha täytyy kokeilla joku päivä..köyhän miehen pre workout. Tuliko hirveet täpinät et juoksit katoissa asti? :D
Ei varmasti tule mitään erikoista efektiä tuonkaan sotkun nauttimisesta. Pepsin kofeiinipitoisuus on matala. Pikakahvi sisältää vain noin puolet siitä kofeiinimäärästä jonka vastaava määrä suodatinkahvia sisältää.

Mielestäni se on ihan ymmärrettävää jos ei myönnä roinaavansa tai väistelee asiaan liittyviä kysymyksiä. Mutta se että väittää kivenkovaa olevansa naturaali vaikka on päivänselvä roina-ukko on helvetin vastenmielistä. Pahimpia on nämä roinaajat jotka vannovat olevansa naturaaleja ja samalla tahkoavat rahaa omilla lisäravinnelinjoillaan ja myyvät treeniohjelmiaan oikeille natuille, joilla ei ole toivoakaan päästä edes lähelle sitä oman "natu"-idolin kondista ilman raskasta lääkitystä.

Mistä tiedät, miten kova lääkitys kenelläkin on? Mitäpä, jos Kali onkin sattumalta vain äärimmmäisen lahjakas myös siltä osin, miten hänen kroppansa reagoi lääkkeisiin ja näin ollen vähempikin riittää.
Tähän viitaten kukaan ei edelleenkään hyötyisi niiden määrien tietämisestä mitään, koska kuka tahansa ei kuitenkaan pääsisi noihin massoihin vaikka viisinkertaistaisi Kalin tämän hetken stäkin, näin se vain valitettavasti menee.
Olisiko Kai erityisen pieni ilmestys ilman hyphy mudejaan? Epäilen. Katso huviksesi miltä esim. Kai Greene näytti ennen pro kortin saavuttamista.

Mistä tiedät, miten kova lääkitys kenelläkin on? Mitäpä, jos Kali onkin sattumalta vain äärimmmäisen lahjakas myös siltä osin, miten hänen kroppansa reagoi lääkkeisiin ja näin ollen vähempikin riittää.
Tähän viitaten kukaan ei edelleenkään hyötyisi niiden määrien tietämisestä mitään, koska kuka tahansa ei kuitenkaan pääsisi noihin massoihin vaikka viisinkertaistaisi Kalin tämän hetken stäkin, näin se vain valitettavasti menee.

Mitäs sä nyt selität? Kalihan naturaali, pakko olla kun se niin sanoo. :D

Lisätään tähän vielä että mun ihan turha lähteä edes arvailemaan mitä kaikkea tohon kroppaan on laitettu. Sen verran voin sanoa että on 100% varmaa on että tuollaista massaa tuolla kireydellä ei tehdä millään puolen gramman viikkoannoksella testoa, sen verran raskas lääkitys.

Olisiko Kai erityisen pieni ilmestys ilman hyphy mudejaan? Epäilen. Katso huviksesi miltä esim. Kai Greene näytti ennen pro kortin saavuttamista.

Laugh-Out-Loud-Meme-01.jpg

Nyt on kyllä Munakkaalla mennyt itsellä vähän liikaa Hyphy Mudia.

Lisätään tähän vielä että mun ihan turha lähteä edes arvailemaan mitä kaikkea tohon kroppaan on laitettu. Sen verran voin sanoa että on 100% varmaa on että tuollaista massaa tuolla kireydellä ei tehdä millään puolen gramman viikkoannoksella testoa, sen verran raskas lääkitys.

Ja millä perustelet tämän. Sillä, että joku sun lähipiiristäsi ei ole Kalin kokoinen?

Ja millä perustelet tämän. Sillä, että joku sun lähipiiristäsi ei ole Kalin kokoinen?
Jos sä väkisin haluat uskoa että Kali on kasvanut tuon kokoiseksi minimimäärällä anabolisia niin ei tuskin mun perustelut sun päätäsi kääntävät. Haluat uskoa siihen että kaveri on luonnonoikku joka reagoi aineisiin käsittämättömän voimakkaasti. Onhan se mahdollisuus olemassa, ainakin teoriatasolla. Todennäkösempää on kuitenkin että käytössä on montaa eri ainetta päällekkäin ja kohtuullisen isoilla annoksilla.

Sä muuten aloitit tän keskustestelun että mistä minä tiedän kenenkin annokset, en mä ole väittänyt niitä edes tietäväni. Se kuitenkin on selvää että aloittelijoiden annoksilla ei mennä. En mä ole missään välissä väittänyt että Kali tavoittelee roinaamisen maailman ennätystä.

Mitä vittuu sitte jos se vetää aineita nii vetää moni muuki. Ja kuka on koskaa sanonu et se ei vedä aineita? Mut kyl vaaditaa myös lahjoja lajiin...geenit motivaatio yms. Ja treenaaminen ei meille pikku ulpukoille todellaa oo mitää ydinfysiikkaa..tääl on liikaa ihmisii kenel on hiekkaa alapäässä. Peace

Sä muuten aloitit tän keskustestelun että mistä minä tiedän kenenkin annokset, en mä ole väittänyt niitä edes tietäväni. Se kuitenkin on selvää että aloittelijoiden annoksilla ei mennä. En mä ole missään välissä väittänyt että Kali tavoittelee roinaamisen maailman ennätystä.

No kerro sitten mistä sen tiedät, että mennään "advanced" tason lääkeannoksilla? :D
Uskon hyvinkin, että mies on voinut kasvaa noihin mittoihin vähemmillä höyryillä. Uskon myös siihen, että Olympia lavallakin seistä tonottaa ukkoja, jotka ei välttämättä vedä kasvua +10 iu päivässä + tuohon päälle vielä kaikki muut. Ehkä se sitten on sinisilmäisyyttä, mutta realistinen pitää olla myös sen suhteen, että jotkut meistä vain on parempia ja lahjakkaampia.

No kerro sitten mistä sen tiedät, että mennään "advanced" tason lääkeannoksilla? :D
Uskon hyvinkin, että mies on voinut kasvaa noihin mittoihin vähemmillä höyryillä. Uskon myös siihen, että Olympia lavallakin seistä tonottaa ukkoja, jotka ei välttämättä vedä kasvua +10 iu päivässä + tuohon päälle vielä kaikki muut. Ehkä se sitten on sinisilmäisyyttä, mutta realistinen pitää olla myös sen suhteen, että jotkut meistä vain on parempia ja lahjakkaampia.
En missään nimessä usko että esim. itselläni olisi pienintäkään mahdollisuutta kasvaa Kalin mittoihin vaikka vetäisin rekaĺlisen roinaa. En todellakaan halua millään tavalla kyseenalaistaa Kalin genetiikkaa tai treenietiikkaa. On päivänselvää että mies treenaa kovaa ja lahjoja löytyy. Se että Kali on tuossa kunnossa roinan avulla ei tarkoita sitä että kuka tahansa meistä pääsisi samaan kuntoon samoilla lääkkeillä. Tämä keskustelu lääkemääristä ko. kaverin kohdalla on vähän epäaolennaista kun kyse alunperin oli siitä että kaveri on feikkinatu ja kusettaja. Siis vannoo kivenkovaa olevansa naturaali. En halua verrata verrata johonkin IFBB-prohon joka ei myönnä roinaavansa koska ura saattaa tyssätä siihen, aivan eri asia.

Mutta siis enhän mä mistään voi tietää millaisia settejä Kali vetelee. Ainoa mistä olen varma että kyseessä ei ole aloittelijan ensikuurista. Epäilykseni ovat vahvoja mutta ne ovat kuitenkin vain mielipiteitäni. Ja kyllähän aloittelijan ja advanced-tason välille mahtuu melkoinen skaala.

Todetaan vielä loppuun että en usko Kalin roinaavan läheskään yhtä paljon kuin Bostin Loydin.

Back
Ylös Bottom