kalamiehet hoi, katiska?

onkos täällä kovia kalamiehiä? ajattelin itse tehdä tommosen weke-tyylisen katiskan kun tuommosta neliönmuotoisilla silmillä olevaa muovitettua verkkoa löysin. tuommonen maksaa kaupassa ihan liikaa.

onkoon kenelläkään piirrustuksia tai tietoa mitä tuommosessa kannattaisi huomioida? googlella yritin etsiä mutta en tarkempaa tietoa löytänyt.

itse joskus rysän tein kanaverkosta mutta sillä sain vain vesirotan. :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muijakaverisi kun tulee saunasta, niin ota mitat lauteisiin jääneistä jäljistä. Näin tosimiehet tekee kuulemma. Voi tosin tulla aika pieni katiska, jos on joku fitnesstypy kyseessä. :hyper:

Muistaakos kukaan sellasta ohjelmaa joka tuli telkasta pari vuotta sitten? Se oli kuvattu Venajan Karjalassa ja se naytti kuinka vanha pari elaa siella. Vanha ukko kaytti munakarvojaan kun teki perhon. En vaan muista saiko se sitten kalaa kusenpolttamilla munakarvoillaan...:D

tuossa netwirginin linkissä oli hyviä kuvia mutta itse valmistuksesta ei kerrottu mitään.. x) pitää jonkinlainen systeemi keksiä lähinnä tuohon luukkuun..

treenaisko sanoi:
Muijakaverisi kun tulee saunasta, niin ota mitat lauteisiin jääneistä jäljistä. Näin tosimiehet tekee kuulemma. Voi tosin tulla aika pieni katiska, jos on joku fitnesstypy kyseessä. :hyper:
Mää oon kuullu että se jälki on rukkasen muotti :hyper:

Tuli muuten tässä mieleen, että joskus alle kymmenkesäisinä innokkaina kalamiehinä väännettiin parit katiskat kaverin kanssa. Ihan hyvännäkösiä niistä tuli, mutta takasin järvestä ne sai kiskoo osissa.

Voima sanoi:
Muistaakos kukaan sellasta ohjelmaa joka tuli telkasta pari vuotta sitten? Se oli kuvattu Venajan Karjalassa ja se naytti kuinka vanha pari elaa siella. Vanha ukko kaytti munakarvojaan kun teki perhon. En vaan muista saiko se sitten kalaa kusenpolttamilla munakarvoillaan...:D
Kyllähän se sillä kalaa sai. Oli vielä joskus erä-lehdessä kuukauden perhona:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom