Kalaöljyjen erot ja vaikutukset

Ikä
37
Onko kalaöljyn nappailemisessa jotain konkreettisia hyötyjä tän punttiharrastuksen suhteen? Oon kelannu et ihan fiksua varmaan nappailla hyvien rasvojen ym. takia, mut hitto ku se jr fitnessin jolppi tyrkyttää sitä aina, ja oon ottanu elämänohjeekseni olla uskomatta mitään mitä se tyrkyttää. Se sano et vetää ite 12 nappia päiväs (purkin kyljes lukee 1-2 päivässä, ei saa ylittää). Onko siitä tavarasta siis oikeasti mitään hyötyä? Ja onks tyyliin jotkut alepassakin myytävät möllerin napit ym enemmän/vähemmän hyödyllisiä ku vaikkapa nää leaderin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No aika lailla samt EPA ja DHA määrät siinä on kuin tuossa pakkiksen kaupassakin olevissa fishoil kapseleissa. Itse syön 2 kapselia joka aamu. Illalla voi ottaa vielä vaikk yhden jos haluaa. Mutta luulisin että tollanen 12 nappia päivässä on varmasti öljymäärältäkin ihan hyvä, mutta ne gelatiini-kuoret kai isoissa määrissä ärsyttää maksaa. Näin muistan lukeneeni, mutta älä pelkästään sen varaan laske. ;)

Muistaakseni Leaderin Omega3 nappuloissa on eniten juuri tuota EPA ja DHA:ta, kun vertasin esim. Optiumin tai Fastin Omega3 nappuloihin ja otan aina 1 aamulla ja yhden illalla.

Onko jollain tietoa Rainbown kalaöljystä, eli siis onko pitoisuus/hinta-suhteet hyvällä mallilla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom