Kaksoistelevisio (kaksi televisiota yhdessä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
D.Yates sanoi:
Tässä on kuitenkin kyse täysin eri asiasta, joten siinä mielessä keksintö on hyvinkin uusi.

Jaa, minka takia on kyse eri asiasta? Mulla on tuossa poydalla laja noita lenticular pritteja ja kun katsoo niita eri kulmista, nakyy eri kuvat. Ei siihen muuta tartte kuin halvan muovikalvon joka on sykronoita pikselien paalle, vaikka se kuinka mustalta magialta nayttaisikin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
denniszeims sanoi:
Jaa, minka takia on kyse eri asiasta?
Ajatellaan asiaa vaikka patentin kannalta. Toisessa on joku fukin kelmu millä peitetään crt-vehkeestä puolet pikseleistä ja jollain vekuttimella miksataan kuvia joita katsellaan ihmelasit päässä. Tosi hifiä. Toinen perustuu siihen, että samassa näytössä on kaksi eri lcd paneelia, jotka ilmeisesti jollain prismalla pistetään näkymään eri suuntiin. Mielestäni aika lailla eri asia.

Eiku hetkinen, mistä pirusta sä oikein puhut? Siitä 3d kikasta mitä näkee ala-asteikäisten viivottimissa? No se on periaatteessa sama, mutta tv-kuvalla tehtynä taas pikkasen haastavampi juttu. Me thinks.

D.Yates sanoi:
Ajatellaan asiaa vaikka patentin kannalta. Toisessa on joku fukin kelmu millä peitetään crt-vehkeestä puolet pikseleistä ja jollain vekuttimella miksataan kuvia joita katsellaan ihmelasit päässä. Tosi hifiä. Toinen perustuu siihen, että samassa näytössä on kaksi eri lcd paneelia, jotka ilmeisesti jollain prismalla pistetään näkymään eri suuntiin. Mielestäni aika lailla eri asia.

Eiku hetkinen, mistä pirusta sä oikein puhut? Siitä 3d kikasta mitä näkee ala-asteikäisten viivottimissa? No se on periaatteessa sama, mutta tv-kuvalla tehtynä taas pikkasen haastavampi juttu. Me thinks.

ei noita lenticular pritteja katsota lasit paassa. Eika se kovin haastavaa ole, kun vaan matsaa nayton ja kelmun DPI:t. Tassa on mm. samalla tekniikalla tehty Sharpin 3D lappari

http://www.sharpsystems.com/products/pc_notebooks/actius/rd/3d/

Itse olen noita pritteja kanssa printtaillu koneella, eli onnistuu kotikonsteinkin. Kelmun hinta oli n. 25 senttia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom