kaksijakonen mutta miten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu
millasta jakoa mun kannattais alkaa tekemään, kun ennen tein
ma hauiksen,olkapäät,ojentajan ke jalat ja vatsan, pe rinnan ja selän +vatsa
nyt ois sillanen tilanne että jalkojen treenaaminen ei onnistu ainakaa kuukauteen leikkauksen takia.
oon miettiny ottaa
ma ojentajat, olkapäät ja hauiksen
ti selän ja rinnan +vatsa
to sama kuin ma
pe sama kuin ti
jos teen näin niin meneekö rinta ja ojentajat heti tukkoon?
vai teenkö näin:
ma ojentajat,olkapäät,rinta
ti selkä, hauikset ja vatsa
to sama kuin ma
pe sama kuin ti

toi ensimmäinen olis mun mielestä helpompi mulle mutta taitaa olla huono tehdä rinta ja ojentajat peräkkäisinä päivinä vai?

Tuo ojentajat, olkapäät ja rinta samassa treenissä on parempi vaihtoehto palautumisen kannalta.

Avatarin koira ei muuten ole oma, mutta koirista tykkään kyllä minäkin :kippis1: Tyttökaverilla koiria onkin kolme.

Avatarin koira ei muuten ole oma, mutta koirista tykkään kyllä minäkin :kippis1: Tyttökaverilla koiria onkin kolme.[/QUOTE]

no söpö se koira silti on!
:kippis1:

kannattaako muuten tehdä sitten esim. maanantaina miken 2*6
ja torstaina joku kevyempi penkkipäivä tai nopeuspenkki vai teenkö molemmat penkkitreenit kevyesti?
eli: ehtiikö tuosta 2*6 palautumaan kunnolla?

Dino84 sanoi:
kannattaako muuten tehdä sitten esim. maanantaina miken 2*6
ja torstaina joku kevyempi penkkipäivä tai nopeuspenkki vai teenkö molemmat penkkitreenit kevyesti?
eli: ehtiikö tuosta 2*6 palautumaan kunnolla?

Itse jos treenaisin penkin 2 x viikossa (mitä harvoin teen), niin ottaisin ekana päivänä penkin suht kovaa EI kuitenkaan failureen asti sarjoja vaan 1-2 toistoa vajaaksi. Tokana penkkipäivänä tekisin nopeuspenkkiä 5 x 3 toistoa 60-70 % painoilla maksimiykkösestä, lyhkäsillä 1 min palautuksilla. Näin siis jos voimaa haluaisin kehittää.

Oma ohjelama on:

ma: olkapäät, ojentajat
ti: jalat, selkä
ke: hauis, rinta
to: ojentajat, olkapäät
pe: lepo
la: lepo
su: rinta, hauis

Ite oon ainaki ehtiny aina palautuu kunnolla.

Back
Ylös Bottom