Kaksi kaaharia vähemmän

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dopey
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Originally posted by Rice

No lue vaikka mp lehtiä(tai mp nyysejä ja foorumeita) niin saisit vähän paremman kuvan tapahtumista, niin yksittäisistä tapauksista kuin isommassakin mittakaavassa. Esim monet lehdet kirjoittaa nuo motoristien tapaturmat joko tietoisesti tai "hippamaisesti" ilman parempaa tietoa siihen tyyliin kuin sinäkin olet antanut itsellesi ymmärtää.

Joka ikinen kesä kun uutistarjonta on kesällä köyhää ja tylsää aletaan motoristeista tekemään juttuja negtiiviseen sävyyn pkle ja joku pässi ne nielee aina...

Jos sua yhtään lohduttaa niin motoristit ei ole mun silmissä liikenteen pahin uhka.

Sattumoisin tässä threadissa on aiheena motoristit, joten turha tässä on ruveta saarnaa juoppojen aiheuttamista liikennevaaroista.

Kaikki lööppilehtien jutut on tehty huonolta tietopohjalta.

Pahoittelen yhä ennakkoluulojani.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by IronMind
Tais mennä sulla pointti ohi, vai innostuitko muuten vaan sanain vääntelyyn?

Se vaa kuulosti hassulta.

Raitsikan ei tartte paljon hidastaa mutkiin muutenkaan. Painopiste on sen verran alhaalla.

Originally posted by Taha
Tottakai se kääntyy "viime hetkellä"; se kulkee kiskoilla.

Tietenkin, niitä kiskoja sitten pääsee suoraan stokalle ostoksille :david: Helvetin raitiovaunukaaharit, eihän tuolla enää uskalla kulkea.

Originally posted by Taha
Se vaa kuulosti hassulta.

Raitsikan ei tartte paljon hidastaa mutkiin muutenkaan. Painopiste on sen verran alhaalla.

Toi raitsikka kans kuulostaa hassulta. Se on ratikka tai spåra. :)

Originally posted by stranger
Toi raitsikka kans kuulostaa hassulta. Se on ratikka tai spåra. :)

Vitsin tsadilaset. Pilkkaa meitä savolaisia. Tai en oo oikeesti savolainen, mut asun tääl.

Ikävä Töölö Gymille!

Zone-sarja -42%
Originally posted by Hippa

Sattumoisin tässä threadissa on aiheena motoristit, joten turha tässä on ruveta saarnaa juoppojen aiheuttamista liikennevaaroista.

:confused: Siis hä? Onko joku niistä sitten jotain sanonut?

Pahoittelen yhä ennakkoluulojani.

Lopeta mielummin mututietojesi, mielikuvien ja ennakkoluulojesi tänne kirjoitteleminen. En voi ymmärtää millä fanaattisuudella jaksat toitottaa tänne ihan bullshittiä vailla ymmärrystä asioiden oikeasta laidasta. Ihan ensi alkuun voisit mennä tarkistamaan mikä on mp:n kiihtyvyys nollasta sataan...ilman revittelyäkin se nimittäin kiihtyy 100km/h:ssa kolme kertaa nopeammin mitä tavallinen tuulipukumamma lähtee toyota corollansa kanssa valoista, edelleen ilman mitään revittelyä...tai no, vaikka pedaali pohjassa :D

Kaikki moottoripyöräilijät "avaa" toisinaan, eihän koko touhussa ois muuten mitään hauskaa...

Jokainen kuitenkin vastaa tekemisistään, ja arvostelukyvyn soisi riittävän sopivan paikan/ajankohdan valitsemiseen.

Mun ainakin on toisinaan pakko :evil: päästää irti...

T: motoristi (elossa)

Originally posted by Rice

Lopeta mielummin mututietojesi, mielikuvien ja ennakkoluulojesi tänne kirjoitteleminen. En voi ymmärtää millä fanaattisuudella jaksat toitottaa tänne ihan bullshittiä vailla ymmärrystä asioiden oikeasta laidasta.

Mitäköhän bullshittiä mä olen kirjoittanut tähän? Olen sanonut, että tuntuu siltä, että aika moni motoristi kiihdyttää täysillä (siltä näyttää ja kuulostaa) liikennevaloista. Se ei ole bullshittiä, koska siltä tuntuu. En ole koskaan väittänytkään, että tuntumani olisi tiedettä.

Ja toiseksi, jos kaikki ihmiset täällä puhuisivat pelkkää faktaa ja jättäisivät ennakkoluulot ja tuntumat ja huhut pois ni olisi aika lailla vähemmän keskustelua.

Omalta osaltani päätän tämän keskusteluni siihen, että myönnän olevani ennakkoluuloinen ja on siis parempi olla hiljaa niin kuin eräät ovat ehdottaneet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom