Kaksi jalkatreeniä samana päivänä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Henssku
  • Aloitettu Aloitettu
Tein tänään päivällä niin surkean jalkatreenin, että tekis mieli mennä tekee illemmalla toinen treeni jaloille. Tottakai välillä tulee huonompiakin treenejä, mut mul jalat laahaa vähän perässä muusta kropasta ni pistää vähän v*tuttaa tollaset huonot treenit :face:
Onkos kahdesta jalkatreenistä samana päivänä enemmän hyötyä vai haittaa? Harvoin tehtynä!

No pakkiksen hc-bodarit varmasti tyrmää sun idean ihan suoralta kädeltä. Itse tuli viime vuonna tehtyä noita niin, että aamulla ja iltapäivällä kyykyt ja hyvin kulki. Taisin tehdä ton aina ma ja pe. Toi on vaan yks tapa lisätä treenivolyymiä.

suunnitellusti voi olla hyötyä mutta tossa sun tilanteessa ei kannata toista reeniä rykästä jos ekakaan ei oikein kulkenu. anna pari päivää huilia jaloille ja sitte uudestaan.

Kiitoksia vastanneille! Toinen osa (laiskempi) musta sanoo, että huilaa ja tee maanantaina uusi sekä kovempi treeni. Luonnollisesti toinen puolisko huutaa, että mee sinne salille hankkimaan ne isot jalat jumankauta! Päivällä tein enemmän voimapainotteisein treenin (sumomave, kyykky) ni enköhän mä mee illalla rykäsee jonkun volyymitreenin :puntti:

Eipä tosta ny haittaa ole. Riippuu tosin varmaa tosta edellisestä reenistä, et kulkeeko reeni tossa illan reenissä. Ite en ainakaa pysty paukuttaa samana päivänä mitää enkkoja jos oon vetänny kovan etureisireenin aikasemmin, ku koko loppu päivän kävely on tönkköö. Reenaan tosin pitemmillä sarjoilla eli suunnillee jotai 10 luokkaa toistot, voima hommista en sit tiiä.

Toimii, saattaa mennä muutama treeni kun löydät sopivan systeemin.
Olen treenannut aamulla voimapainotteisesti ja tehnyt vähän apuliikkeitä.
Illalla pitemmät sarjat ja apuliikkeitä enemmän.
Samoin olen tehnyt yläkropalle tyyliin rinta/yläselkä, yläselkä/rinta.
Tällainen on nyt viikonlopun ohjelma, lisäksi 2-3 tunnin lenkki.
Viikolla käyn koko kropan kerran läpi ja joka toinen työviikko tarvittaessa lepoa.
Elintavat jättää kroppaan jälkensä:kippis1:

Itse olen huomannu tuplatreenit omalla osallani paremmaksi frekvenssin&volyymin boostauskeinoksi, kuin että alkaisin syödä lepopäiviäni. Oon selkätreenit tehny parin kuukauden ajan n. joka toinen viikko tuplana, aamulla raskaita liikkeitä lyhyillä sarjoilla ja illalla paljon taljaliikkeitä, pudotussarjoja jne. Helkkarin hyvin on toiminut, eikä palautumiseenkaan hirveesti ole vaikuttanut. Tarkotus olis alkaa tehdä nyt samaa myös jaloille.

Back
Ylös Bottom