Mitä merkitystä sillä on, että sitä ei suositella? Minä suosittelen kokeilemaan rohkeasti itse jonka jälkeen voit palata takaisin ja puhua kokemuksella. Mittanauhan mukaan olkavarsiin tullut noin 1cm reilussa kuukaudessa. Ei se ole mahdoton yhtälö jos et itse pidä sitä lähtökohtaisesti mahdottomana.No voi tosiaan tehdä ja kannattaa enemmän kuin yhden, se on vaan eri homma kuin se kuusi liikettä. Et sä nyt oikeasti voi väittää jonkun 25 hauissarjan olevan optimaalista, uskallan väittää että jaloille moiset sarjat jäisi tekemättä kun onhan se haban pumppaaninen ny kivaa. Ja tuokin aika tyhmää kun joku vertasi hauista selkään, joskaan en siinäkään nää tarpeelliseksi yli 4 liikettä tehdä, ei myöskään mun silmään ole näkynyt rinnalle tai selälle suositeltavan 3-4 enempää liikkeitä täällä per treeni... JA volyymia voi toteuttaa paremminkin kuin hitonmoisella liikkeiden määrällä. Tuokin on pelkkää spekulaatiota sulta, paljonkos ne ny on miinuskaloreilla lihasta kasvaneet, sekun on aika mahdoton yhtälö jos ei ensimmäisiä kertoja salilla heilu. Elä sekoita nestepöhöä ja muita lihaskasvuun ;)
Btw, taas hauisketju, näitä tuntuu tulevan kuin sieniä sateella :face: Vois välillä vaikka aloittelijoiden peruskysymyksiin tunkea eikä tehdä jokaisesta asiasta uutta ketjua, tämäkään asia kun ei ole muuta kuin yksinkertainen.
Mulle toimi aikoinaan EDT-treeni helvetin hyvin, 3,5-4cm ympärysmittaa olkavarsiin kuudessa viikossa. Siinä kohtaa ymmärsin, että volyymi on mun juttuni. Ja mä palaudun aika hyvin sarjojen välissä, josta saa suurimman hyödyn kun tehdään paljon sarjoja.