Kaksi haukkariliikettä samassa treenissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kharn
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No voi tosiaan tehdä ja kannattaa enemmän kuin yhden, se on vaan eri homma kuin se kuusi liikettä. Et sä nyt oikeasti voi väittää jonkun 25 hauissarjan olevan optimaalista, uskallan väittää että jaloille moiset sarjat jäisi tekemättä kun onhan se haban pumppaaninen ny kivaa. Ja tuokin aika tyhmää kun joku vertasi hauista selkään, joskaan en siinäkään nää tarpeelliseksi yli 4 liikettä tehdä, ei myöskään mun silmään ole näkynyt rinnalle tai selälle suositeltavan 3-4 enempää liikkeitä täällä per treeni... JA volyymia voi toteuttaa paremminkin kuin hitonmoisella liikkeiden määrällä. Tuokin on pelkkää spekulaatiota sulta, paljonkos ne ny on miinuskaloreilla lihasta kasvaneet, sekun on aika mahdoton yhtälö jos ei ensimmäisiä kertoja salilla heilu. Elä sekoita nestepöhöä ja muita lihaskasvuun ;)

Btw, taas hauisketju, näitä tuntuu tulevan kuin sieniä sateella :face: Vois välillä vaikka aloittelijoiden peruskysymyksiin tunkea eikä tehdä jokaisesta asiasta uutta ketjua, tämäkään asia kun ei ole muuta kuin yksinkertainen.
Mitä merkitystä sillä on, että sitä ei suositella? Minä suosittelen kokeilemaan rohkeasti itse jonka jälkeen voit palata takaisin ja puhua kokemuksella. Mittanauhan mukaan olkavarsiin tullut noin 1cm reilussa kuukaudessa. Ei se ole mahdoton yhtälö jos et itse pidä sitä lähtökohtaisesti mahdottomana.

Mulle toimi aikoinaan EDT-treeni helvetin hyvin, 3,5-4cm ympärysmittaa olkavarsiin kuudessa viikossa. Siinä kohtaa ymmärsin, että volyymi on mun juttuni. Ja mä palaudun aika hyvin sarjojen välissä, josta saa suurimman hyödyn kun tehdään paljon sarjoja.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä tässä mitä pitempää vaan reenaa - sitä enemmän huomaa miten volyymipainotteisemmat hommat toimii. :) Tulipa viime jalkatreenissäkin itsellä 23~ sarjaa tehtyä, mutta osa lyhyitä.

edit

Zone-sarja -42%
Sitä väliä kun joku järjenjättiläinen päätti väliin huomauttaa "Eiku tää on tää pakkiksen tyyli. Tissiä ja selkää voidaan hinkata 100-liikettä per treeni mut hauiksia ei saa treenata." No tuo sentti kuukaudessa voi johtua ihan mistä vain, ei saatana nyt oikeasti. Eikä tässä mun uskomuksista ole kyse, vaan on fysiologisestikin aika mahdottomuus lihasmassaa lisätä jos oikeasti on miinuskaloreilla, poislukien aivan aloittelijat. Ja noista EDT:n 4 sentistä jäi loppujon lopuksi paljonko jälelle? Menee siinä mielessä samaan kastiin kuin TTT-treeni. Kai sitä nyt palautuu kun jotain supereita hinkkaa pikkupainoilla, kädet nyt kun ei happea paljoa vie.

Sen ymmärrän jos kehon isoimpia lihasryhmiä eli selkää tai jalkoja tehdään noita määriä joskaan niissäkään viimeisistä sarjoista tuskin saa mitään kehitykseen vaadittavaan irti, mutta että joku hauis. No, intressit jokaisella ja saa toki uskotella kehityksen olevan parasta mahdollista jos siitä saa jotain kiksejä. Menee kyllä taas niin naurettavaksi väännöksi kuten siinä toisessa hauisketjussa, edelleen tehköön jokainen mitä huvittaa mutta sun on aika turha tulla aloittelijalle tänne kehuskelemaan omia 50 sarjan käsitreenejä koska aloittelija ei niistä saa yhtään mitään irti, tuskin sinäkään aikuisten oikeasti kivan pumpin lisäksi.

Ei ole paskaa. En minä suosittele kenellekkään mitään, annan vain havainnollistavan esimerkin volyymista.

Oon treenannut pitkään nelijakoista, jossa oli kaks kovaa työsarjaa per lihasryhmä ja se ei toiminut mulle niin hyvin kuin tämä nykyinen. Olen treenannut myös DC-tyylistä yhden sarjan treeniä, sekään ei antanut samanlaista vastetta kuin tämä. Toki, siitä olisi voinut saada enemmän irti jos olisi pysytellyt siinä pidempään ja saanut palautumiskyvyn tasolle joka sallii frekvenssin noston. Ei sohvalta mukaan revitty aloittelija tämmöisestä selviytyis ja kierto pitäis olla kaks viikkoa että palautuu, mutta minulle toimii. 200-300 toistoa/lihasryhmä teen tällä hetkellä, se on aika paljon mutta minulle ei yhtään liikaa.
Itellä olis tarkotuksena piakkoin aloittaa treenaamaan 5-jakosella, korkealla volyymilla mutta minkälaisilla painoilla sitä kannattaa tehdä? Aloittaa raskailla painoilla ja sitten vähentää pikkuhiljaa? tollanen hinkkaus kuulostaa kyllä mielenkiintoselta siis (no homo :D) ja kuinka usein pudotus-settejä yms super-settejä? Tarkotuksena olis just jotain 4-5 liikettä yhdelle lihakselle, sarjoja 3-5 per liike.

Itellä olis tarkotuksena piakkoin aloittaa treenaamaan 5-jakosella, korkealla volyymilla mutta minkälaisilla painoilla sitä kannattaa tehdä? Aloittaa raskailla painoilla ja sitten vähentää pikkuhiljaa? tollanen hinkkaus kuulostaa kyllä mielenkiintoselta siis (no homo :D) ja kuinka usein pudotus-settejä yms super-settejä? Tarkotuksena olis just jotain 4-5 liikettä yhdelle lihakselle, sarjoja 3-5 per liike.

tottakai lämmittelyjen jälkeen kun on energiaa ja tehoja niin otat hyödyn irti ja kaiken voiman lihasta irti heti alkuun,sitten kevennät vaikka sen verta että pysyt tavoite toistomäärissä per sarja

jumpata ensin lämppärit ja sit 5-8 "jotain jumputus"-sarjaa,sitten kokeillaan,että millä painolla irtoasi se maksimi kutonen...helvetin typerää.otat ne tehot heti irti kun ne on maksimissaan eli treenin alkuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom