Kaipaan kommentteja treenistäni...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jadis
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Jadis sanoi:
Nainen:
~ 158.5-176cm
~ 38-52kg
~ pieni pää
~ pitkä kaula verrattuna muuhun ruumiiseen
~ hiukan kaltevat hartiat, leveämmät kuin lantio
~ pienet rinnat
~ suora selkä
~ kapea vyötäro
~ pitkät käsivarret ja kädet
~ kapea lantio
~ pieni takamus
~ pitkät suorat jalat, pieni massa
~ solakat reidet jotka ovat yhtä leveät kuin pohkeet
~ hyvin kaartuvat jalat, varpaat lähekkäin. sama pituus.
~ ohuet nilkat ja pitkät jalat

.
Mitä olen nähnyt balettitanssijoita TV:ssä(no miehiä tarkemmin katsonut) niin en voi tajuta miten tollaseen ruumiin painoon voi mahtua niin paljon lihaksia. Tai ilmeisesti ne ovat just sellasia voimakkaita/hyvin erottuvia. Mutta kyllä jos painon ja pituuden suhdetta katsoo ovat jo alipainoisia. (No onhan siellä varmasti-ikävä kyllä anorektikkoja).

En ymmärrä miksi lantion pitää olla kapea, mutta tuosta olen juuri kuullut, että baletissa ei ole päässyt etenemään juuri liian leveän lantion takia.
E: Jos tollasen vartalon haluat niin ei sitä paljon voi muokata-eiköhän siihen luonollisesti pidä olla sen mallinen vartalo. Mutta kai sit jos on ja kaipaa hienosääntöö. Niin isoilla painoilla lyhyttä sarjaa ja ettei mene loppuun ja rasvanpolttoo. Mut kyllä toi minusta aika mahdottomalta kuullostaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jadis sanoi:
Nainen:
~ 158.5-176cm
~ 38-52kg
~ pieni pää
~ pitkä kaula verrattuna muuhun ruumiiseen
~ hiukan kaltevat hartiat, leveämmät kuin lantio
~ pienet rinnat
~ suora selkä
~ kapea vyötäro
~ pitkät käsivarret ja kädet
~ kapea lantio
~ pieni takamus
~ pitkät suorat jalat, pieni massa
~ solakat reidet jotka ovat yhtä leveät kuin pohkeet
~ hyvin kaartuvat jalat, varpaat lähekkäin. sama pituus.
~ ohuet nilkat ja pitkät jalat

en ole varma onko kaikki suomennettu oikein :D pyysin kaveria avuksi, kun en osannut itse.

Ei millään pahalla, mutta jos tuossa tosiaan on sun tavotteet ja ihanteet niin ehkäpä niitä sopivia neuvoja löytys sulle paremmin jostain muualta kuin punttimimmeistä... :rolleyes:

Emppuli sanoi:
Ei millään pahalla, mutta jos tuossa tosiaan on sun tavotteet ja ihanteet niin ehkäpä niitä sopivia neuvoja löytys sulle paremmin jostain muualta kuin punttimimmeistä... :rolleyes:

Nuohan on siis balettitanssijalle asetettuja ihanteita, minun mielestäni kaikki tanssijat eivät todellakaan näytä tuossa kuvatuilta, eikä Jadiskaan ole tainnut mainita että haluaisi BALETTItanssijalta näyttää... Voiko tuo muuten olla totta, että reisien pitäisi olla yhtä paksut kuin pohkeiden? :eek:

Jadis sanoi:
Tanssijoiden ja voimistelijoiden vartalot ovat ihania :haart: Sellaisen vartalon tahdon itselleni ja siihen pyrin.
Tässähän thredin aloittaja asiasta mainitsee... Ehkä neuvoja balleriinan kropan hankkimiseen löytyisi tosiaan paremmin muualta kuin punttimimmeistä, jos se nyt on ylipäätään mahdollista ilman "tanssijan"geenejä.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom