Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos haluaa viimeisen päälle tyylikkäästi nostaa niin silloin myötäote ja kapea asento. mutta jos romut kiiltää silmissä niin silloin itselle sopiva tyyli. siihen kuuluu ainakin ristioteOriginally posted by reino
Aloittelevana maastavetäjänä olen pähkäillyt tuota ristiotteen merkitystä. Jotenkin se tuntuu epäluontevalta, kuten myös sumotyyli
Originally posted by Jones
Itse vasta pari kertaa tehnyt mavea. Eikös tuo kapealla askelella tehty kyykky ota huomattavasti enemmän jalkoihin. Mulla on usein takareidet jumissa vielä selkäpäivänä, ja tuntuu mahdottomalta tehdä kapealla asennolla. Onko tuo leveä asento ns sumotyyli?
Originally posted by Maza
Perinteinen tyyli ja peukalolukko. Leveältä nousi testinä pari viikkoa sitten kymmeniä kiloja enemmän, mutta olen aina telonu toisen polveni ku olen leveältä vetäny, ja se ottaa muutenki ihan ihme paikkoihinjoten kapealla treenailen.
Originally posted by Hynkkä
Ootko muuten löytänyt jonkun tekniikan, mikä ottaa vähiten juuri polviin..? Itseltä on leikattu vasen polvi 4kk takaperin, niin ei uskalla ottaa mavea ollenkaan ja olis kyllä mukava taas aloittaa kunnon treenaus.
Eli minkälainen nosto rasittaa vähiten polvia?
täytyy tottakai pikku jousto muistaa tehdessä suorinjaloinmaastavetoa. yks tärkeä, polvia säästävä juttu on pitää sääri mahdollisimman suorana jolloin polveen ei kohdistu niin paljon painettaOriginally posted by Maza
Kai se on yksinkertasesti niin että mitä suorempana jalat, sen vähemmän rasitusta polville.