Mikä se semmone sormilukko on? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Eli siis maastaveto tekniikalla ei ole isommin väliä kunhan selkä pysyy suorana? Jos näin on niin olen ollut huollisaan tekniikasta liian paljon.Willie sanoi:Kyllä maastaveto rasittaa lähinnä alaselkää, takareisiä ja pakaroita. Liike on potentiaalisesti vaarallinen silloin, kun selkä ei pysy suorana ja rasitus pääsee kohdistumaan selän ojentajien (juuri ne lihakset siinä rangan vieressä) sijasta itse selkärankaan.
Alaselässä voi hyvinkin esiintyä rasituksesta johtuvaa lihaskipua treeniä seuraavina päivinä, aivan kuten missä tahansa muissakin lihaksissa rasituksen jälkeen. Tuollainen "hyvä kipu" on vaaratonta ja kuuluu asiaan.
Kannattaa tosiaan muistaa pitää se selkä suorana. Sain ilmeisesti lievän välilevyn pullistuman pari kuukautta sitten revittyäni hieman rankempaa sarjaa liian suurilla raudoilla tekniikan kustannuksella. Kyseessä oli onneksi lievä tapaus ja oireet eivät olleet kovinkaan pahat, mutta sen verran ikäviltä ne tuntuivat, etten halua niitä voimakkaampina takaisin.
Foxey sanoi:Mites sitten on noi rannekäännöt niin, että avaa otteen ja päästää sen käsipainon/tangon sinne sormenpäihin ja sitten rullaa otteen kiinni ja siihen perään toi kääntö.. ite oon tehny sillain..

Perusasia sanoi:Niin ja vyötä en ole käytellyt..

ja nämä kommentit tarjosi pääosin maalaisjärki, joskin tyrmättävää tässä tuskin kokeneemmillakaan on...?Kuten on jo aikaisemmin mainittu niin selkä ei saa pyöristyä MAVEa tehdessä. Tämä on yksinkertaisesti merkki siitä, että treenattava lihaksisto ei oikeasti jaksa tehdä sille tarkoitettua työtä.quaz sanoi:Nyt kaipaisin ongelmaan apua, enkä viitsi tehdä uutta threadia.
....