Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä tämä kaveri oikeen on 380kg veto 74 kilosenaitse oon 74 kilosena vetänyt 380 eikä mulla oo ollut kyllä samat ohjelmat käytössä kun moni neuvoo mut mun ekan mastavedon sarjat meni suoraan yli 200 kg sen jälkeen veto oli mun lempi liike mä vedin pitkän aikaa vedon neljä kertaa viikos niin kun muutkin nosto liikkeet penkki ja kyykky joku vois sanoo et ei toimi eikä varmaan monella toimi mä vaihdoin välillä toitojen lukumäärää ja kasvatin panoja salilla kävin kävellen edes takas yhteensä 6 kilometrii per reissu mut emmä tiä kuka tekee miten kyllä kokeneet vetäjät tietää mut kyllä muut kin reeni tyylit toimii mul oli kyykky 280 ja penkki 145 sitten kun otin noi niin sanotut omat maksimit eli yhteen sä 805 kiloo 74 kiloo oma paino eikä mul muut selkä liikeet on ullu vetoon liittyvät ihan perus selkäpenkki ja kumarrus painojen kans tietysti vatsa on tärkee joku vois sanoo ja on sano nut en huono tehdä niin kun mä teen et ojennetaa aina täysiä kun on enemmän painoo mut pitää laittaa lihas kunto ensin siihen kuntoon et voi vetää täysiä varmaan parhaan tuloksen saa jos itse hieman muuttaa itselleen sopivaks reeniä vaikka muiden neuvot ottas huomioon mut empä sitten tuon kauden aikana muuta tehnyt kun huilasin loppuajan ja huolehdin ravinto aineista

Nyt pakko kommentoida. Tuntuu täällä (ja salilla) suurimmalla osalla olevan penkki järkyttävän iso verrattuna kyykkyyn tai maveen. Melko usein tulee nähtyä kun jantteri penkkaa yli 100kg mutta sitten kyykätään jotain puolikkaita 80 kilolla. Sulla nyt ei ole kyykky/penkki mitään järkyttävää eroa mave tosin erittäin pieni.Nonniin, eli testasin tällä viikolla maksimit tuota jim wendlerin ohjelmaa varten.
Kyykky 130kg
Penkki 105kg
Mave 120kg
Pystypunnerrus 55kg
Kaksi vuotta treeniä siis takana, ja kuten voi huomata, niin maastaveto treenit kussut pahemman kerran...
Itsellä auttoi tuohon irrotukseen kun tein pitkään ilman vyötä, silloin jotenkin keskitty paremmin tekemään sen reisillä, kun vyön kanssa nappasi heti selällä.Tuo korokeveto tuntuisi tehneen hyvää tekniikallekin kun maasta joutuu oikeasti irrottamaan myös jaloilla eikä pelkkänä selkävetona.
Itsellä auttoi tuohon irrotukseen kun tein pitkään ilman vyötä, silloin jotenkin keskitty paremmin tekemään sen reisillä, kun vyön kanssa nappasi heti selällä.