Kaikki maastavedosta

Meta title: 💥 Kaikki maastavedosta – selkäpäivän kuningasliikkeen kattavin keskusteluketju

Meta description: Keskustelua maastavedon tekniikoista, variaatioista, varusteista ja tuloksista – kaikkea maven saloista aloittelijasta kovaan vetäjään.

Pienellä varoituksella, kaikkia ei todellakaan kannata kuunnella noista vanhemmista treenaajista :D

Videota vaan tänne Pakkikselle nii joku osaa varmasti neuvoa. Itekki saanu vinkkejä eri liikkeisiin aika hyvin :)

Ja salilla jos käy kilpailevia voimanostajia nii niiltä saa varmasti hyviä neuvoja.. Ja vaikka ei kilpailis mutta liikuttelee itse isoja rautoja ja on muutenki iso nii varmasti on osannu tehdä jotain oikein. Ei sua kukaan syö jos kysyt neuvoja, imarreltuja vaan ovat :D

Videota vaan tänne Pakkikselle nii joku osaa varmasti neuvoa. Itekki saanu vinkkejä eri liikkeisiin aika hyvin :)

Ja salilla jos käy kilpailevia voimanostajia nii niiltä saa varmasti hyviä neuvoja.. Ja vaikka ei kilpailis mutta liikuttelee itse isoja rautoja ja on muutenki iso nii varmasti on osannu tehdä jotain oikein. Ei sua kukaan syö jos kysyt neuvoja, imarreltuja vaan ovat :D

kyllä siinä salilla ainakin meillä on pari tyyppiä jotka on kilpaillu.

Sanotaanko.. Itse teen 3x6x60-80kiloon sarjaa. Maximista viis, niitä ehtii kyllä vedellä. Toisaalta, uskon että 6x80kg menee hyvin, mutta pienensin painoa alaspäin 65kiloon, koska haluan saada vedon enemmän takareiskaan (nyt tuntuu enemmän alaselässä). Ja ei tä nyt voi vaikeeta olla pentele, kokeile miltä tuntuu vedellä esim. vitonen 60kilolla. Jos on liian raskasta, painoa alas, jos kevyttä niin painoa vaikka vitonen lisää. Helppoa, eikö?

Tuo video on loistava keksintö jota kannattaa hyödyntää tekniikkaharjoittelussa. Saa mm. paremman käsityksen, kun näkee itsensä suorituksen omin silmin. Tuohon tekniikan opetteluun oikein tarvitaan valmentaja reaaliajassa kertomaan mitä tehdään ja miten.
Toki noita luonnonlahjakkaitakin voi olla jotka itse oivaltaa miten menee ja oppivat kerran nähtyään koko vetotekniikan salaisuudet?
(en tosin vielä tavannut) Ja vaikka olis 60- 70kg äijjä ja veto 200-300kg ,niin kandee sen treenin jälkeen kysästä pukkarissa mahdollisuutta
tekniikan hiomiseen;).>(jannu ilmeisesti se kisoissa käyvä voimannostaja/painonnostaja.)
Mikäs se kylä olikaan missä treenaat? Tai lähin kaupunki jos et kylää halua mainostaa?

Tuo video on loistava keksintö jota kannattaa hyödyntää tekniikkaharjoittelussa. Saa mm. paremman käsityksen, kun näkee itsensä suorituksen omin silmin. Tuohon tekniikan opetteluun oikein tarvitaan valmentaja reaaliajassa kertomaan mitä tehdään ja miten.
Toki noita luonnonlahjakkaitakin voi olla jotka itse oivaltaa miten menee ja oppivat kerran nähtyään koko vetotekniikan salaisuudet?
(en tosin vielä tavannut) Ja vaikka olis 60- 70kg äijjä ja veto 200-300kg ,niin kandee sen treenin jälkeen kysästä pukkarissa mahdollisuutta
tekniikan hiomiseen;).>(jannu ilmeisesti se kisoissa käyvä voimannostaja/painonnostaja.)
Mikäs se kylä olikaan missä treenaat? Tai lähin kaupunki jos et kylää halua mainostaa?

multako kyselet kylää? no kuitenkin itse otan aina vetoa videolle että nään tekniikan.

multako kyselet kylää? no kuitenkin itse otan aina vetoa videolle että nään tekniikan.

No Voimasuonellehan nämä paikkakunta utelut oli tarkoitettu? > auttaisin jos sattuisin paikkakunnan lähistöltä tietämään jonkun vaikkapa entisen kilpakaverin tmv. joskus tuli paljonkin Suomee kierreltyä reissuhommissa/kisoissa ja samalla tutustuin moniin salillakävijöihin /valmentajiin.
Sorry, tuo tunarointini.

No Voimasuonellehan nämä paikkakunta utelut oli tarkoitettu? > auttaisin jos sattuisin paikkakunnan lähistöltä tietämään jonkun vaikkapa entisen kilpakaverin tmv. joskus tuli paljonkin Suomee kierreltyä reissuhommissa/kisoissa ja samalla tutustuin moniin salillakävijöihin /valmentajiin.
Sorry, tuo tunarointini.

ei mitään. Mutta tuo videojuttu on kyllä hyv kun pystyy oman tekniikan arvioimaan.

153% ei se nyt hyvin ole mutten ole vetänyt maastavetoa kun 3 viikkoa :puntti:

133% 3x6 vasta :( No empä ole mavea tehnyt kuin 4 kertaa, että sinänsä ihan hyvä kai.

Tärkeintä kai kuitenkin, että 3 perusliikettä (kyykky,mave,penkki) ovat jo yli omanpainon :) 8kk vasta treeniä takana.

Tänään meni 140/76 = 184%. Alle pari kuukautta mavetreeniä takana ja se on jo noussut lempiliikkeekseni: sääret on verillä ja kaulan verisuonet pullollaan, siinä on tekemisen meininkiä :rock:. Tällainen aloittelija saa myös esteettistä mielihyvää jo siitä, kun tankoon saa laittaa kolme kahdenkympin kiekkoa kummallekin puolelle. Hieno liike.

Back
Ylös Bottom