Kaikki maastavedosta

Meta title: 💥 Kaikki maastavedosta – selkäpäivän kuningasliikkeen kattavin keskusteluketju

Meta description: Keskustelua maastavedon tekniikoista, variaatioista, varusteista ja tuloksista – kaikkea maven saloista aloittelijasta kovaan vetäjään.

220kg @ 98kg = 224%

200kg @ 85kg = 235%

Ihan sama mitä noi prosentit on, mutta silti toi 220kg tuntuu kovemmalta omasta mielestä :)

Mitäs jos on välilevyvikaa, krooninen selkävamma ja huonot kehon välityksen maveen... Onko se silti "yksittäisistä liikkeistä paras"??

...ei pidä olla niin yksiulotteinen!!

mikähän tän postauksen idea oli?
se nyt vaan on ihan varma että veto on luultavasti paras liike mitä voi tehdä.

mikähän tän postauksen idea oli?
se nyt vaan on ihan varma että veto on luultavasti paras liike mitä voi tehdä.

Eiks se idea siinä lue: "...ei pidä olla niin yksiulotteinen!"

ps. Yleisellä tasolla olen samaa mieltä että mave on paras / monipuolisin / tehokkain liike mitä löytyy, mutta se ei kuitenkaan ole AINA paras KAIKILLE... valitettavasti :rolleyes:

Eiks se idea siinä lue: "...ei pidä olla niin yksiulotteinen!"

ps. Yleisellä tasolla olen samaa mieltä että mave on paras / monipuolisin / tehokkain liike mitä löytyy, mutta se ei kuitenkaan ole AINA paras KAIKILLE... valitettavasti :rolleyes:

Ymmärsin kyllä sun idean. Mutta tolla periaatteella et ikinä vois varauksetta suositella kenellekkään mitään liikettä ennenku on käyty sairaskertomus läpi. Itse ainakin ohjaan jos joku kysyy, niin ensiksi juurikin vedon yms. kimppuun kunnes henkilö itse kertoo mahdollisen syyn miksi ei voi sitä tehdä.
Tämä siis melko kärjistetysti, mutta kuitenkin.

Kertokaapa tyhmälle perustellusti mikä on maastavedon käsiotteen idea? ( Se että toinen käsi ottaa kiinni tangosta vasta- ja toinen myötäotteella ). Miksi näin?

170kg/80kg=212,5% <-vanha enkka

190kg/83kg=229% <-uusi..pikkuhiljaa edetään.

Back
Ylös Bottom