Kaikki maastavedosta

Meta title: 💥 Kaikki maastavedosta – selkäpäivän kuningasliikkeen kattavin keskusteluketju

Meta description: Keskustelua maastavedon tekniikoista, variaatioista, varusteista ja tuloksista – kaikkea maven saloista aloittelijasta kovaan vetäjään.

Miksi korokkeeltaveto (jolloin yritän pitää jalat mahd. suorana) tuntuu paljon helpommalta kuin normaali veto? Korokkeeltavetohan pitäisi olla painavampaa kuin normaali..Normaalivedossa en saa rautoja lattiasta, mutta korokkeelta kyllä..

Oletko katsonut ettei mene selkä kaarelle kun nostat korokkeelta? Ehkä saat huonolla tekniikalla korokkeelta paremmin kuin hyvällä alhaalta asti. Tsekkaa tekniikka (korokkeelta ja ilman?) ja katso nouseeko raudat sitten

Oletko katsonut ettei mene selkä kaarelle kun nostat korokkeelta? Ehkä saat huonolla tekniikalla korokkeelta paremmin kuin hyvällä alhaalta asti. Tsekkaa tekniikka (korokkeelta ja ilman?) ja katso nouseeko raudat sitten

Tais kaveri tarkoittaa että seisoo itse korokkeella ja vetää näin ollen pitemmän matkan.

Ja vastaus kysymykseen: Jospa sulla on vahvat vartaloa ojentavat lihakset (takareidet, pakarat ja alaselkä) ja kun vedät korokkeelta menee asento automaattisesti takareisi- painotteisemmaksi.

Itsekin vedän maastavedot siten että jalat ei hirveästi koukistu, mutta eikös ne kovimmat vetäjät yleensä teekin niin.

Kokeile normaalia maastavetoa aloittamalla liike pukeilta ja katso helpottuuko yhtään.

Eli vähän galluppia että onkos kukaan koittanu tämmöstä jännää lajia :D ?
Ite sain ilman peukalolukkoa (tjsp) 90kg vaan, eli ei peukaloa sinne sormien alle. Paska puristusvoima ollu mulla aina mut toivottavasti paranee nytku hukutin remmit johki....

Eli vähän galluppia että onkos kukaan koittanu tämmöstä jännää lajia :D ?
Ite sain ilman peukalolukkoa (tjsp) 90kg vaan, eli ei peukaloa sinne sormien alle. Paska puristusvoima ollu mulla aina mut toivottavasti paranee nytku hukutin remmit johki....
Yks entinen voimamies kertoi aikoinaan vetäneensä kylmiltään 260kg yhellä kädellä ylös,
ja sitä ennen ei ollut liikettä tehnyt:worship: enpä tiiä sit onko totta vai tarua:rolleyes:
lupas kaverille viinapullon jos joskus samaan pystyy:D

Mitenkäs tämä on tarkoitus suorittaa, tanko ei oikein sovellu ja käsipainoja harvalla salilla on niin isoja. Nostetaanko edestä sivulta vai keskeltä?

Käsittääkseni tangolla, edestä
Mun mielestä taas sivulta. Niinku side bendsejä tekisit. Sama kai miten tekee,mä hyväsyn kakki nostot jossa on vain yksi käsi tangossa.

Tällä hetkellä aika heikko 180% mutta tulossa kovaa vauhtia ylöspäin. :rock: Koin muutama viikko sitten melkoisen ahaa-elämyksen tekniikan suhteen joten eiköhän kohta olla 200% paremmalla puolella.

edestä nostetaan. sivulta ei kyllä tollasia nosteta millään. kylmiltään en kyllä usko kenenkään 260kg nostaneen. harjottelulla kyllä. aika hyvän gripin kyl tarvii :)

Jon Pall Sigmarsson veti aikoinaa 250-280kg vai oliko 300 yhdellä kädellä tangolla ja ylhäällä näytti hauista toisella olen nähnyt siitä kuvan mutta ei löydy tähän hätään.
Hän oli yksi suurista voimamiehistä mitä oli ja tulee olemaan.

Back
Ylös Bottom