Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole kyllä koskaan tullut edes harkittua remmien käyttöä tuossa liikkeessä.Poikkeuksiakin on. Esim. tangosta roikkuen tehtävät jalannostot vatsalihaksille
.pitää nyt oikei kysyä kun on muutaman kerran tullut esille lähiaikoina tuo ristiotteen vaihtelun tärkeys! onko tosiaan nii et siinä voi selkä tavallaan kasvaa kieroo tai mennä rikki helpommin jos sitä ei vaihda ja toinen käsi vahvistuu enemmän? ton käden vahvistumisen ymmärrän mut mites toi selkä? oon nyt joku 1,5-2 vuotta tehny mavea ristiotteella ja alkuun myötäotteella mut en ristiotteessa oo vaihtanu käsiä toisinpäin ollenkaa... eli näin vissii kannattas alottaa tekemään?
pitää nyt oikei kysyä kun on muutaman kerran tullut esille lähiaikoina tuo ristiotteen vaihtelun tärkeys! onko tosiaan nii et siinä voi selkä tavallaan kasvaa kieroo tai mennä rikki helpommin jos sitä ei vaihda ja toinen käsi vahvistuu enemmän? ton käden vahvistumisen ymmärrän mut mites toi selkä? oon nyt joku 1,5-2 vuotta tehny mavea ristiotteella ja alkuun myötäotteella mut en ristiotteessa oo vaihtanu käsiä toisinpäin ollenkaa... eli näin vissii kannattas alottaa tekemään?
Vedät mielummin remmeillä ja myötäotteella ne raskaat sarjat niin ei tartte huolehtii tosta otteesta. Sitten kevyemmät sarjat myötiksellä ja ilman remmejä.
Onkohan siitä haittaa, jos on aina vaan vetänyt myötäotteella ja ilman vetoremmejä? Hyvin tuntuu tähän mennessä kulkeneen. Kerran koitin muuten vaan vastaotteella ja ei tuntunut oikein miun jutulta ja painoja olisi pitänyt vissiin 20kg pudottaa. Ristiote ei ole käynyt edes mielessä.
Voisi olettaa, että se kyynärvarsien päälimmäinen slaissi kehittyy ihan hyvin.
. Ja kyllä varmasti kehittyy koko nyykärävarsi, ainakin voimiltaan. Itse en pystyisi edes lämmittelypainoja irroittamaan maasta ilman vetoremmejä tai ristiotetta
.Ristiotteella tehdään...aloin tekemään sen takia ristiotteella että tanko ei lähtisi pyörimään,olenko nyt heikko kun teen ristiotteella vai?