Kaikki hassunhauskat kiertotekstit ja -linkit TÄSSÄ threadissa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hubble
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Andy_T
Kerro nyt vielä kuin helvetissä toi toimii... Joku seppo vaan nyökyttelee pyörätuolissa...
paina näppiksestä nuoli ylöspäin niin lähtee kiihtyyn ja vähän ennen punaista lippua viel nuolta vasemmalle niin rullis rupee keuliin sit vaan yrität pitää keulaa pystys "vasen ja oikea nuolilla" mahdollisimman pitkälle.

Originally posted by Tane
paina näppiksestä nuoli ylöspäin niin lähtee kiihtyyn ja vähän ennen punaista lippua viel nuolta vasemmalle niin rullis rupee keuliin sit vaan yrität pitää keulaa pystys "vasen ja oikea nuolilla" mahdollisimman pitkälle.

Tänks. Mä oon palikka.

Koolla on väliä

Mahtaakohan olla planeettamme isoin molo?

whale.jpg

Voi voi. Ikävä ilmoittaa teille, mutta kaikki treenaatte väärin. Katsokaapa "Godzilla" Kokkosen kotisivuilta miten treenit on jaettava.

"Jos teen kaksi lihasryhmää samana päivänä,
se toinen on esimerkiksi rinnan kanssa treenattava
hauis tai olkapäiden kanssa treenattava olkapäät tms."

:rolleyes:

Re: Koolla on väliä

Originally posted by Mike
Mahtaakohan olla planeettamme isoin molo?
En tiedä, mutta kuvassa oleva möykky ei ole sinivalas, vaan valashai, joka itse asiassa on kala. Maailman suurin sellainen.

Re: Re: Koolla on väliä

Originally posted by Tomi
En tiedä, mutta kuvassa oleva möykky ei ole sinivalas, vaan valashai, joka itse asiassa on kala. Maailman suurin sellainen.
Tästä asiantuntemuksesta hämmästyneenä on kai uskottava että potti-, karvanoppa-, lahti- ja suomenpystyvaalat ovat ihan oikeita elukoita :eek:

Originally posted by Mike
Ei munkaan mielestä niillä mitään siitintä ole.
Ei ole siitintä, mutta tuollainen parittelumötkylä niillä on. Googletin sen verran, että englanniksi tuon mötkylän nimi on "clasper". Ja tuo kuvan otus on valashai. Kaikilla valailla on se hengitysaukko tuossa "takaraivon" kohdalla, mitä tuolla kuvan otuksella ei ole.

Kuva valashaista: http://www.mtv3.fi/tv/luonto/arkistot/valashai.jpg

Originally posted by foobari
Onks tääkään nyt yhtään hauska, on?

Tosimiesten karaoke

Bändin nimi on Iniquity ja biisin The Bullets Breath, jos nyt joku haluaa tutustua bändin tuotantoon. Biisi löytyy grime levyltä.

Back
Ylös Bottom