Kaikki ED:n ystävät tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZeiZei
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyllä mulla tosta Freeway juomasta on tullu tosi pirtee olo kun kaks kertaa oon juonu, ED:ssä en oo huomannu sen kummempaa vaikutusta, vaikka suunnilleen saman verran niissä kai on kofua ja tauriinia. Ei voi tietää, riippuu varmaan tilanteesta ja tottumuksista aika paljon.

Viimeksi muokattu:
Ihan makoisaahan tuo oli, mutta enpä taida enempiä ostella. Viron reissulta sitten taas lavallinen Batteryä tai Hustler-EnergyDrinkiä mukaan. Ihan jees virvoike.

Force sanoi:
Onks sitä freeway energy drinkkiä light versiona? ED Lemon Light kicks ass nimittäin!

Kokeilin kanssa tuota freewayta, hyvää oli ja piristävä vaikutuskin kohdallaan. Kalorit vaan niin hurjat, että tuskimpa ostan enää (ero ed lightiin n. 200 kaloria / pullo). Köyhästähän tuo ED light (2 euroa pullo) saattaa tuntua kalliilta ;) .

Ostin itsekkin six-packin Freeway Energy Drinkkiä eilen. Tuossa on kyllä jotain hämärää, kun tuntui piristävän enemmän kuin ED, vaikka kofeiiniakin on 10mg vähemmän. Varmaan ruikannu pikkusen amfetamiinia sekaan. :hyper:

Voisko sitten se suurempi kalorimäärä aiheuttaa myös osaltaan piristävää vaikutusta, ainakin hetkellisesti. En oo vieläkään testannu ni en osaa sanoa mitään ja tuskin ennen dietin loppua testaankaan.

Force sanoi:
Ostin itsekkin six-packin Freeway Energy Drinkkiä eilen. Tuossa on kyllä jotain hämärää, kun tuntui piristävän enemmän kuin ED, vaikka kofeiiniakin on 10mg vähemmän. Varmaan ruikannu pikkusen amfetamiinia sekaan. :hyper:

Jep, saman huomasin itsekin. Ehkäpä ED:issä on vähemmän tauriinia ja kofeiinia kun siinä etiketissä lukee. En nimittäin usko että se suurempi piristävä vaikutus johtuisi isommasta kalorimäärästä. Oli nimittäin todella ylipirteä olo kun tollasen Freewayn viimeksi join. Harmi kun se ei oikein dieetille sovi :(

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Force sanoi:
Vähemmän taitaa sitäkin olla. 0,38%, eli 500ml:ssa on vissiin 1900mg ja ED:issä on 2000mg.

Eli tossa Freewayssa 0,038 % ja EDissä 0,04 %. Eroa 0,002 prosenttiyksikköä eli 500 ml:ssä Ediä on 1 gramma enemmän kuin 500 ml:ssä Freewayta.

Saattaa olla väärin, joku muu osaa luultavasti paremmin...

Juzz sanoi:
Eli tossa Freewayssa 0,038 % ja EDissä 0,04 %. Eroa 0,002 prosenttiyksikköä eli 500 ml:ssä Ediä on 1 gramma enemmän kuin 500 ml:ssä Freewayta.

Nollat väärin. 0,38 % ja 0,4 % eroa siis 0,02 prosenttiyksikköä eli 0,1 grammaa

Juzz sanoi:

Saattaa olla väärin, joku muu osaa luultavasti paremmin...

Ei. Freeway pullon takana lukee 0,38% ja ED:issä taas lukee, että 4000mg/litra. Yksi litra on ~yksi kilo, eli miljoona milligrammaa. 4000 on 0,4 prosenttia miljoonasta. Eli EDdissä on 0,4% tauriinia. Puolen litran pullossa siis 2000mg tauriinia ja Freeway pullossa on 0,38%, eli 500mg*0,0038 = 1,9g = 1900mg tauriinia.

Lidlin ED

Itse olen nyt 4x6 pulloa vetänyt tuota lidlin ed:eetä. Täytyy sanoa etten enää batteryyn tai tavalliseen ed:hen koske, niin kauan kun lidlistä saa tuota edullisempaa. Itse olen Lidlin varastolla töissä ja voin sanoa että tuota energy drinkkiä lähtee sieltä hyvää vauhtia eteenpäin myymälöihin. Eli muutkin sitä juo ahkeraan.

missäs välissä te juotte tuota freewayta? luultavasti ennen treeniä?

pitäis käydä ostaa kyseistä tuotetta...näyttäisi olevan myös rasvan polttoa edistäviä aineita juomassa...(vai olenko väärässä rasvanpolton suhteen?)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom