Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ei mikään auta, niin sitten on otettava remmit käyttöön ellet oo voiman ostaja. Tsemii
Itsellä on magnesium käytössä ja hyvin pysyy painot hanskassa. Riippuu tietysti puristusvoimasta, mutta antaa hiukan anteeksi jossei forkut aivan perässä pysy.Magnesiumia olen harkinnut, mutta kuulemma kuivattaa kovin käsiä, mikä saattais pahentaa rystysten kuivumisongelmaa liiaksi. En tiedä kuinka yleinen ongelma toi käsien hikoaminen muuten on, mutta itselläni se hankaloittaa nykyisin myös penkkaamista, kun ote alkaa levetä käsien luistaessa. Rannetuet on jeesannut tota toistaseksi, kun pysyy käsi paremmin "pystyssä", mutta saa nyt nähä pitäskö jotkut hanskat jossain vaiheessa hommata.
Jep, remmit kyllä auttaa bodaustreenissä erinomaisesti. Pudotussarjoissa käytän remmejä, koska niissä se jäis näpeistä kiinni. 120kg kulmista oon ottanu muistaakseni kympin, mutta remmien kanssa siinäkin yleensä teen koska jaksaa pitempään ja puhtaammin tehdä. Eli tosiaan ellei voimaa osta, niin silloin remmit käyttöön jos näpeistä loppuu voima.Ainakin itelläni noi remmit ollu hemmetin hyvä hankinta, mavea ja kulmasoutua ajatellen. Johtunee kovin hikoavista kämmenistä ja ehkä olemattomasta puristusvoimasta, mutta jo jossain 120kg:n kohdalla valuu ote muutaman toiston jälkeen pelkille sormille, mikä tekee sarjasta todella epämiellytävän saattaa loppuun, ja ehkä jopa vaarallisen kun tekniikka hajoaa.
kyllä se magensium on ollu käytössä kun kädet tuppaa hikoomaan sen verran. Ilman remmejä oon kyllä vetäny tosissaan aina ja raudat on pysyny tähän asti ihan hyvin käsissä, mutta nyt on alkanu käsien puristusvoima ikäänku huonontuu. Vedin tuossa 2,5kk takaperin 170kgx 8 ja puristusvoima riitti juuri niinkuin pitkin. Sitten aloitin yhden yksjakosen treenin, jossa oli mavea jopa 2x viikossa ja todella pitkiä sarjoja(jossa ei nyt ajatellen ollut juurikaan mitään järkeä). Niissä sitten käytin pienempiä painoja. Noh, sitten oli pientä lataustaukoa ja muutama viikko sitten alkoi 2-jakoinen. Nyt ei tahdo pysyä ne kutosen sarjat käsissä, vaikka sitä rautaa ei edes pitäisi olla kauheasti (aikaisemmassa ohjelmassa samoilla painoilla 12 toistoa ilman ongelmia).
Eli... mikäs helvetti mun forkkuja vaivaa, vai pitäskö tosissaa monipuolistaa forkkujen saamaa rasitusta jollai käännöllä?! Kasvattaako ne puristusvoimaa oleellisesti?
Semmonen kysymys tälläkertaa että onko mitään tolkkua vetää tämmöstä ohjelmaa jos hakee kokoa???
ja sitten se ohjelma:
MAVE: 3X6 80%
kyykky: 3X8 80%
Penkki: 3X6 80%
Kulmasoutu tai julle päivästä riippuen: 3X6 80%
päälle erilaisia vatsalihas liikkeitä
Kiitos jo etukäteen
Mitä on voimakestävyys?