Kaikenlaisia sitä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sintti
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kipeetä touhua.
Mikä ajaa ihmisen tuohon?Olkoon itse vaikka kokonaan ilman mutta antais nyt kuitenkin omalle lapselleen mahdollisuuden syödä kaikkia ruokia.:curs:

Paska palsta. :urjo:

Lukitkaa tämä ennenkun kaikki alkaa postata tuolta lisää älyttömyyksiä.

Mitä mieltä? En yhtään mitään, mitäs toi mulle kuuluu? Eipä taida paljon vaikuttaa lapsen kehitykseen syökö se jotain uunilenkkiä tahikka ei.

Mitä mieltä? En yhtään mitään, mitäs toi mulle kuuluu? Eipä taida paljon vaikuttaa lapsen kehitykseen syökö se jotain uunilenkkiä tahikka ei.
Kyllä vaikuttaa jos joku kokematon vege alkaa lapselleen porkkanaa syöttämään.

Tollaisia ei pitäisi lukea ollenkaan. Tulee vaan vihaseks.

Ihminen luonnostaan kasvissyöjä? Niinku daaa :wall: Ikään kuin alkuihminen olisi pelkillä kasviksilla selvinnyt...

Aiheeseen liittyen voisi kysyä, että vaikuttaako lapsen kehitykseen se, että äiti on 18 vuotta vanha. Mitä järkeä hommata kakara tuossa iässä? Taitaa mennä vähän omat opinnot ja työelämä päin jotakin kun alkaa lasta hyysäämään. Vai onkohan tämä vegaanineiti naimisissa jonkun 40v pankkiautomaatin kanssa. :love:

Ei minulla periaatteessa ole mitään sitä vastaan, että noin nuorena hommataan lapsia, jos kaikki on muuten kunnossa (lue: ei eletä yhteiskunnan rahoilla eikä tuhota omaa uraa lapsen takia). Liian monta kertaa on kuitenkin nähty, että yleensä näin ei ole.

Karkki kirjoitti "Itse aloin jo 10 vanhana kasvissyöjäksi, koska aloin tajuamaan tätä maailmaa ja muodostamaan oikeasti mielipidettä asioista"

Onko tämä edes mahdollista? 10v itse valitsee eettisin perustein ruokavalionsa. Valetta sanon minä.

ps. mut on bannattu tuolta suomi24.fi sivuilta...ei pysty vastaamaan.:itku:

Mormonit kasvattaa lapsensa mormoneiksi,
monet muusikot "taivuttavat" lapsensa musiikkileikkikouluun 5-vuotiaina, jne..
jos äiti tahtoo lapsestaan vegaanin koska itse aidosti uskoo lihan olevan tarpeetonta, niin tehköön näin KUNHAN hän tietää, miten lapsen ruokkia terveellisesti toisenlaisella ruokavaliolla.
Ei ole mahdotonta kasvattaa vauvaa vaikka ikuisesti lihattomalla ruokavlaiolla, mutta se on todella vaikeaa. Koska pitää huomioida kaikkia asioita, mitkä normaalisti tulisivat lihapullien, kanan tai possunviipaleiden mukana.
Edit. jä lähinnä kriitikoita tässä threadissa varmaan ärsyttää se, ettei tuo äiti näytä yhtään tietävän, mitä vauvalleen syöttää vaan kysyy *internetistä* apua siihen. Tommosissa asioissa pitäisi kyllä kysyä jostain terveyskeskuksesta tms.

Jep, Mixu tajusikin mistä ainakin itse närkästyin. Kasvissyönnissä ei muuta vikaa ole kuin se että joidenkin tarvittavien ravintoaineiden saaminen vaikeutuu huomattavasti, ja lapsen kehitys voi häiriintyä. Toisaalta ei kyllä tällä nykyisellä mäkkäri-pizza-limppari-nuorisollakaan taida ravintopuolella olla paljon paremmin pullat uunissa, kuten ei ollut itsellänikään teini-ikäisenä :wall:

Parhaimmassa tapauksessa lapsesta tulee joku vajakki, kun on kasvuiässä ollut niin pahat puutokset tietyistä ravintoaineista. Mistä revitään kaikki tarvittavat aminohapot, jos liha ja kala jätetään kokonaan pois?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom