Oli jännä että miten fantastinen Cedun kroppa onkin, niin Greene oli kuitenkin vielä kuin eri planeetalta. Kunto, massat ja linjat kohdillaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tunnustaudun Kaitsu faniksi, ensimmäisistä näkemistäni videoista lähtien.
Sitä joskus miettinyt kuinka paljon näissä mittelöissä vaikuttaa itse kilpailijan persoona, julkisuudessa käyttäytyminen kilpailukauden ulkopuolella etc.. Toisinsanoen pärstäkerroin.?
Kaihan on luonteeltaan todella (ainakin mitä videoista saanut kuvan) mukava, sellainen "kaikkienkaveri" tyyppi, itse rauhallisuus. Ja sitten tietysti toi uniikki lookki ja habitus. Aivan valloittava!
Näitä asioita ei tietysti voi tuomarit ääneen möläyttää, mutta oma veikkaus on että kyllä niillä pisteitä kerätään. Ja mielestäni Kaitsu on onnistunut tässä oikein hienosti!
Pitäähän voittajalla olla jotain mainosarvoakin, siis että koko organisaatio hyötyy hänestä. Pisnes is pisnes $$$$$$$$.
Tälläisiä aivopieruja aamutuimaan.
Onneksi greippi tasoittaa jos muuten liian imeläksi menee... Anteeksi oli pakko..Joo. Toivotaan että tuo Kaitsulla ei homma mene liian imeläksi. Pitää olla tiettyä arvokkuutta myös.
Symppis saa olla mutta ei liian. Ronnielta löyty mun mielestä näitä kaikkia.

Eipäs herjaa enää gh gutiks, koska Greene onnistu fixaa sen tai ainakin kontroilloi sitä.Perhana kun tuntuu Kailla olevan hieno suunta eteenpäin. En olis uskonut, alkaa tässä vähän greene-faniks tulemaan...
Tämähän kaikki totta kai sankareiden; jason genovan ja lui marcon ansioo. (Genova uhkas biitata lavalla ja lui herjannu gh-gutiks)
Eipäs herjaa enää gh gutiks, koska Greene onnistu fixaa sen tai ainakin kontroilloi sitä.