BB PRO Kai Greene

Pientä sneak peek fotoa ennen AC Australia skabaa:

kai_sneakpeek.webp

Tunnustaudun Kaitsu faniksi, ensimmäisistä näkemistäni videoista lähtien.
Sitä joskus miettinyt kuinka paljon näissä mittelöissä vaikuttaa itse kilpailijan persoona, julkisuudessa käyttäytyminen kilpailukauden ulkopuolella etc.. Toisinsanoen pärstäkerroin.?
Kaihan on luonteeltaan todella (ainakin mitä videoista saanut kuvan) mukava, sellainen "kaikkienkaveri" tyyppi, itse rauhallisuus. Ja sitten tietysti toi uniikki lookki ja habitus. Aivan valloittava!
Näitä asioita ei tietysti voi tuomarit ääneen möläyttää, mutta oma veikkaus on että kyllä niillä pisteitä kerätään. Ja mielestäni Kaitsu on onnistunut tässä oikein hienosti!
Pitäähän voittajalla olla jotain mainosarvoakin, siis että koko organisaatio hyötyy hänestä. Pisnes is pisnes $$$$$$$$.
Tälläisiä aivopieruja aamutuimaan.

Tunnustaudun Kaitsu faniksi, ensimmäisistä näkemistäni videoista lähtien.
Sitä joskus miettinyt kuinka paljon näissä mittelöissä vaikuttaa itse kilpailijan persoona, julkisuudessa käyttäytyminen kilpailukauden ulkopuolella etc.. Toisinsanoen pärstäkerroin.?
Kaihan on luonteeltaan todella (ainakin mitä videoista saanut kuvan) mukava, sellainen "kaikkienkaveri" tyyppi, itse rauhallisuus. Ja sitten tietysti toi uniikki lookki ja habitus. Aivan valloittava!
Näitä asioita ei tietysti voi tuomarit ääneen möläyttää, mutta oma veikkaus on että kyllä niillä pisteitä kerätään. Ja mielestäni Kaitsu on onnistunut tässä oikein hienosti!
Pitäähän voittajalla olla jotain mainosarvoakin, siis että koko organisaatio hyötyy hänestä. Pisnes is pisnes $$$$$$$$.
Tälläisiä aivopieruja aamutuimaan.

Oon kyllä aivan samaa mieltä, että todennäköisesti Kaitsu saa ylimääräisiä pisteitä juuri tästä syystä.

En muista missä niistä lukuisista, mutta jossain pidemmässä pätkässä Kaitsun puhuisin tuosta "voittajaksi kasvamisesta", oikean asenteen ja olemisen löytämisestä. Saadakseen O täytyy olla sen väärti myös markkinointimielessä ja huokua voittaja-asennetta. Kaitsu on vienyt munkin syrämeni, mutta vasitenkin joissain alkuaikojen pätkissä näkyi hilppasen altavastaajan asenne ja kaipa hän tarkoitti tuosta vääränlaisesta "Immabejustaghettoboy" -asenteesta poisoppimista. Tiedä häntä ovatko nämä sitten vain kilpailijan itsensä mietteitä, joilla ei ole merkitystä lopputulemaan kisoissa tai sopimusten kanssa, mutta yhtäkaikki sisälläoleva asenne vaikuttaa varmasti tekemiseen.

Vaikka lovetankin Kaitsua aivan kybällä, en näkisi häntä aivan säröttömänäkään. Historia painaa edelleen ja taiteilijasieluisuutta eivät kaikki koe myyväksi.

Sitämäämieteen, että eikö sillä oo kylmä kun se vetää noita performansseja kaduilla. Kelatkaa, että itte menisitte Steissille veivaamaan suhtkoht napakoissa rasvoissa. No joo hönö kommentti, soorii.

Joo. Toivotaan että tuo Kaitsulla ei homma mene liian imeläksi. Pitää olla tiettyä arvokkuutta myös.
Symppis saa olla mutta ei liian. Ronnielta löyty mun mielestä näitä kaikkia.

Joo. Toivotaan että tuo Kaitsulla ei homma mene liian imeläksi. Pitää olla tiettyä arvokkuutta myös.
Symppis saa olla mutta ei liian. Ronnielta löyty mun mielestä näitä kaikkia.
Onneksi greippi tasoittaa jos muuten liian imeläksi menee... Anteeksi oli pakko..:rolleyes:

Generation Iron Podcast #17 - Kai Greene talks Arnold Classic

Now two weeks out from the Arnold Classic 2016 – it’s time to look towards the future (and especially towards Mr. Olympia) as we move on with the year.
That’s why Kai Greene himself is answering the hard hitting questions about how the Arnold Classic might change everything for the future of his career and addresses how the world will perceive him now that he’s finally competed after missing the Mr. Olympia 2015.

kai17.webp

Perhana kun tuntuu Kailla olevan hieno suunta eteenpäin. En olis uskonut, alkaa tässä vähän greene-faniks tulemaan...

Tämähän kaikki totta kai sankareiden; jason genovan ja lui marcon ansioo. (Genova uhkas biitata lavalla ja lui herjannu gh-gutiks)

Perhana kun tuntuu Kailla olevan hieno suunta eteenpäin. En olis uskonut, alkaa tässä vähän greene-faniks tulemaan...

Tämähän kaikki totta kai sankareiden; jason genovan ja lui marcon ansioo. (Genova uhkas biitata lavalla ja lui herjannu gh-gutiks)
Eipäs herjaa enää gh gutiks, koska Greene onnistu fixaa sen tai ainakin kontroilloi sitä.

Eipäs herjaa enää gh gutiks, koska Greene onnistu fixaa sen tai ainakin kontroilloi sitä.

Eikä menny genovakaan ohi!

Toivotaan, että saa saman kondiksen ja jos mahdollista niin vielä paremman Olympiaan. Alkanut omaan silmään viehättään enemmän Kain fysiikka mitä enemmän tullu seurailtua.

Kai1.webp

Back
Ylös Bottom