BB PRO Kai Greene

Miten ihmeessä tota videoo vois kattoa... Olisko jokin tietty sovellus .. ? Ei tosta sivulta saa mitään ohjetta ,tai sit olen vaan tyhmä ja sokea.

Miten ihmeessä tota videoo vois kattoa... Olisko jokin tietty sovellus .. ? Ei tosta sivulta saa mitään ohjetta ,tai sit olen vaan tyhmä ja sokea.

Jostain syystä minäkään en nykyisin näe noita Flexonlinellä olevia videoita. Ronnie.cz sivustolla nuo löytyy kuitenkin yleensä upotettuina, kuten nyt ja ainakin itse näen ne , vaikken suoraan flexiltä näekkään. Tässä suoraa linkkiä - http://kulturistika.ronnie.cz/c-12902-video-den-v-zivote-kaie-greena-ii.html

Ei jeesus mitä pohdintaa taas Kaitsulta, välillä menee ainakin oman sietokykyni yli. Eikö joskus vois puhua vaikka ihan normaaleja maallisia asioita eikä jatkuvasti jotain tyyliin "What is what, is it it? That is that" -shittiä.

Vetääkös Kai aina jalkatreenin tuossa järjestyksessä? Olen aiemminkin nähnyt lähes identtisen treenin.

Oisko mahdollista että tää kuitenkin on sen toisen ääripään treeni, ja Kaitsu vetää myös rajumpia voimatreenejä?

Mä tykkään ainaki Kaitsusta just ton takia että se tykkää selitellä asioita omasta näkökulmastaan ja vähän syvemmin. Tottakai jokaisella on omat mielipiteensä, mutta itseä kyllästyttää juurikin ne äijät joiden treenifilosofia on kiteytettynä "I do 3 sets for 8 reps very heavy weights, if you wanna get big you gotta lift big blahblahblah" joita on jokainen video pullollaan, olkoonkin tuo kuinka totta tahansa.

Ei jeesus mitä pohdintaa taas Kaitsulta, välillä menee ainakin oman sietokykyni yli. Eikö joskus vois puhua vaikka ihan normaaleja maallisia asioita eikä jatkuvasti jotain tyyliin "What is what, is it it? That is that" -shittiä.

mun mielest se on just ainut asia mikä erottaa kain muista.. just se et se funtsaa näitä ja puhelee niist

mun mielest kaitsu heiluu aivan psykoosin rajamailla ja douppi pitää sen jotenkin viel piilos. mut iha ok kaveri hipiks ja lihassa.

Hetkinen, missä vaiheessa älyllinen ja syvällinen pohdinta on saanut "hippiys"-leiman? Multa on mennyt nykymenosta hieman jotain ohi. :) Mä esim. tykkään kyllä pohdiskella syvällisiä, mutta pidän itseäni silti kohtuu konservatiivisena. Voisiko tuollaisten määreiden käyttöä rajoittaa, kiitos, ennen kuin tuosta tulee jokin yleiskäsite tähän webbikulttuuriin.

EDIT: Hipit tuskin myöskään bodailee tai syö lihaa?

Liian antihippinä jätetty ulkopuolelle larppauskerhon pääsiäiskokouksesta tuo Kyly:lle rankkoja kateuden sekä katkeruuden siemenillä halittuja pahoja takaumia menetetyiltä teinivuosilta jotka meni sormeillen näppäimistöä ja linssit näki vain WOW hahmoja jonkalaisiksi halusi itsekin vanhempana, tuo toive ei kuitenkaan koskaan toteutunut ja vaikka asiallisen runescape nimen on habbohotellin ohesta liimaisin näppeihin tarttunut ei se tehnyt vielä tiukka farkkusesta kundista fantasian satujen prinssiä..Asiaan, Kai on hienoin äijjä bodausrintamalla koskaan. Hippiä ei oo varmasti nähny eläessään :)

Back
Ylös Bottom